Anna VS alla andra i bassängen 1 - 0

Livet / Permalink / 0
Ja denna dag började som alla andra dar denna jul.
SLOW!
Men när jag undrat färdigt över varför det är så lätt att bli förslappad, tog jag mig upp ur soffan och fixade min träningsväska och drog tillsammans med Robban till Rosenlundsbadet.
 
Detta bad som inte ändrats på 15 år eller nåt, känns hemma och tryggt.
 
Dagens mål i bassängen var som vanligt att simma om alla som var där oavsett när dom kommer. Idag lyckades jag faktiskt simma om alla och jag var nöjd.
 
Samtidigt som jag focuserade mig på mitt hann jag ändå som vanligt hånle åt alla män/karlar i bassängen som varje gång det gick förbi "snygga brudar" tappade all koncentration och nästan sjönk. Haha... ja se karlar.
 
Väl hemkommen åt jag en tallrik med viktväktarnas "Heta nudelsoppa" för jag har nu bestämt att det är dags för en så kallad "Erase and rewind" i kroppsvikts träsket som jag aldrig verkar komma ifrån.
 
Men min soppa kommer antagligen bara resultera i att mättnadskänslan kommer att hålla i noll timmar och eftersom jag är på väg till bion där det finns både snacks och godis, känner jag att jag ligger risigt till.
 
Jaja vad är en bal på slottet.
 
Men jag skall nu iväg och hälsar er alla som förr mången gång. Med ljus i min kro....öh..nä! Inte lucia vers nu, det är över förläängesen.
 
Jag skall se hobbitar, dvärgar, orcher och trollkarlar. Ja. Och sen skall jag sova och drömma om hobbitar, dvärgar, orcher och trollkarlar. Yes... det skall bli så spännande.
 
 
 
Mellon allihopa
Anna
 
Ps. Beorn hälsar (Björn menar jag).
 
 
 
Till top