Japp vi måste diskutera.

Livet / Permalink / 4
 
Men jag måste ändå säga att detta ändå är en finare tanke än allt man köpa. Men kanske ska vi engagera oss lite båda två.  Min finaste bröllopspresent. Och jag måste också tillägga att han inte fick någon av mig. Kram iallafall min allgoaste man.
 
#1 - - Sussi:

Ja det är tanken som räknas , min man och jag har kommit överens om att vi inte köper nåt till varandra också , då slipper man att gå och fundera på vad man ska hitta på för nåt , det räcker med födelsedag och julklapp tycker jag .. Tråkigt och oromantiskt kanske , men det är upp till var och en !!

#2 - - Ellinor:

Ja och vi är tvärtom och firar allt :-)

#3 - - Mannen:

Bra skrivit Sussi, och så skiter vi i julafton och drar iväg på charter istället!
Jag får ju ändå inga cykelprylar av tomten :)

#4 - - Sussi :

Ja Robban det gör vi ;)

Till top