TMI på hög nivå. " Too Much Information"

What? / Permalink / 0
Jag skall nu berätta historien från helgen som gick som jag nog hade förträngt lite för det blev ju så pinsamt.
 
Lund.
Romantisk weekend. Anna och Robban högt uppe på hotellets 13:e våning. Allt var perfekt. Rummet ja eller lilla lägenheten, vippen, blommorna. Ja allt.
 
Men där fanns ju också ett jätte badrum och en liten toalett ( som genast blev untnämnd till "nummer två toan").
 
På kvällen efter mat och cykeltur. Bar det av till hotellet för en liten drink i hotellbaren. Vi köpte med oss varsin dricka upp på rummet och där kom vi på det.
I badrummet stod ett jättefint stort badkar i "nån sorts plast"? Jaja. Stort och fint var det. Och vi bestämde där och då att nu skall det badas. Lite romantiskt sådär med dämpat ljus och gott att dricka. Perfekt men framför allt mysigt.
 
Japp det var väl det två människor som badar inget konstigt med det. Förutom det faktum att vi aldrig badar eftersom vi är duschmänniskor.
Senast vi tog ett bad var väl? Ja det måste varit i Grekland där nån gång i Juli.
 
När vi dagen efter gör oss iordning för avfärd. Har jag ett sista besök att göra på denna gigantiska toalett.
 
Det är då jag får se den. Jag dör.. en enorm skitrand runt i hela detta fantastiska stora fina badkar. Med lite hår här och var, äckligt!!!
Ja när man nu jobbar som man gör, får man nu lite panik. Jag sköljer och försöker skura så gott det går.
Men skiten vill ju inte försvinna. Jag tror den etsat sig fast. Jag får ge upp. Och inte blev det bättre av att jag inte hade nån dricks till städerkan.
PINSAMT!!!
 
 
 
Vilka skit grisar.
 
 
Det får mig att tänka på en historia som en komiker berättade när jag var ung.
 
Han var på hotell utomlands och var sådär dålig i magen som man bara blir utomlands. Han rusar iallafall in på toaletten och gör sitt och bokstavligt talat sprutmålat kaklet.
Men sen. När han skall spola ja då funkar inte spolanordningen(ett sånt där med snöre ni vet). Han försöker och försöker. Till slut ger han upp och finner ingen annan råd än att gå ner till receptionen.
Väl där så försöker han förklara sitt problem men det går inte så bra. Till slut måste han då be personalen följa med upp och blir då tvungen att ta med dom in till denna äckliga toalett.
Väl där inne när han har visat allt det äckliga och skall dra i snöret för att demonstrera att det är fel på spolanordningen, ja då funkar den. What!
Undrar vad dom tänkte om honom. Antagligen samma som städerskan på hotellet kommer tänka om oss.
PINSAMT!!!
 
 
Efter att ha avslöjat denna pinsamma historia måste nu lilla jag gå ut och ta lite luft.
 
Annalysen kommer i fortsättningen ta ett bad lite oftare. Ja,ja,ja...
Tack för idag.
 
Till top