Jag har en plan

Livet / Permalink / 4
Efter veckor av sinnesstämmning moll. Och otaliga försök att återhämta mig. Har jag nu en plan.
 
Genombrottet kom idag ungefär samtidigt som Otto bestämde sig för var han skulle behova efter att ha luktat på x-antal stenar och grässtrån. Ja jag vet " TMI " *
 
Jag skall här och nu göra en lista.
 
Tanken kom efter en analys om bloggar och när man läser exempelvis Kim:s blogg så har den ett syfte. Kim planerar bröllop och har skolarbeten på gång. Med andra ord hon har mål.
 
Det måste jag också ha. Så det så!
 
Här kommer det:
  1. Planera 40 års fest. - Inget enkelt!!!
  2. Åka till Ullared. - Jag behöver gardiner.
  3. Planera tjejdag med fest. - Jag sa planera, kommer nog till våren.
  4. Ha en utekväll "All inklusive" - Viktigt för min överlevnad
  5. Anmäla mig till löp lopp. - Satsar på Göteborgsvarvet.
  6. Göra tatuering. - Gunilla vänta på mig!
  7. Leta efter utmaning i livet. - Kan vara vadsomhelst.
  8. Köpa träningskort. - Måste komma igång med spinning.
  9. Simma, simma, simma.
  10. Köpa julklappar i tid. - Fast varför bryta traditioner egentligen?
  11. Åka på pö.. jag menar romantisk weedend med Robban
  12. Bjuda till liten fest och bio på min födelsedag helst 14:e eller 15:e nov.
Vilken lista. Jag måste nog gå och sova nu för jag tänkte så att det knakade.
 
Nej. Nu skall jag tvätta och titta på nån sötsliskig film. Hurra!!!
 
 
Kolla in Björn tatuering den blev jätte bra. Jag har en på G men min skrivare vill inte skriva ut typsnittet. Bu!
 
IMAG2101
 

Är nöjd idag. Snart får jag faktiskt "Whiplash skador av min egen humörsvängning" Precis som han sa han i filmen. Gissa vilken?
Anna
 
*TMI = To Much Information. Haha
 
#1 - - G:

Söta Anna,efter veckor av ledsamhet även hos mig så var jag lite busig på Tatoo art idag.....Men jag ska dit om 4 veckor igen,vill du hänga med då? Jag kan vara ditt moraliska stöd. Förresten, flera av dina mål vill jag gärna anmäla mig till :) kram!!!

Svar: Japp. Jag skall försöka skriva ut typsnittet igen. Vår skrivare ville ju inte. Så jag gav upp lite. Planen blir att jag skall följa med iallafall. Du är välkommen att hänga med på mina mål. Kanske skall skapa en tjejklubb :-) Förresten sms:a mig datum. Och jag har precis anmält mig till Göteborgsvarvet skall du med?
Annalysen

#2 - - Kim:

Vad ska du ha för tatuering?? Varför gjorde du den inte när jag var i Sverige? Nu vill jag också tatuera mig om alla andra gör det! (okej, nu ska jag sluta vara fem år). Men du måste visa bilder före, under och efter tatuerandet!

Svar: Jag tror att du har sett tatueringen. Eller så har jag bara pratat om den. Namn och personnummer i romersk stil. Mitt, ditt och Jonnas. Jag skall försöka gå med Gunilla så hon får sköta korten. Jaa..
Annalysen

#3 - - Ellinor:

Jag är med på dina mål som inefattar kul dom andra kan du slita med själv och med dom andra menar jag all fysisk aktivitet och det som kan tänkas göra ont.Hm kom just på att det antagligen är samma sak.

Svar: Hurra!! Det enda som kanske inte kommer stämma är datumet för min födelsedag och bio. Hade ju tänkt sista Hunger games filmen men misstänker att premmen är helgen efter. Och Robban födelsedags party blir ju lite tätt in på julafton men så är det. Ullared kan man ju kolla upp men ganska snart. Kanske kan lura med Gunilla och fler. Ju fler ju roligare man kan ju ha mer än en bil. Och "All inklusive" Den måste tänkas igenom så den inte fallerar.
Annalysen

#4 - - Ellinor:

Lysande :-)

Till top