Och så kom Jonnas födelsedag

Livet / Permalink / 0
Japp min lista är nu genomförd och allt blev efter mycket yrande runt på stan bra.
 
Och jag vill bara säga att mitt yrande var välplanerat och väl genomfört.
 
Inlägget blev idag lite sent men det beror på överstående yrande och målet som var i sikte.
Jonnas lilla kalas och present.
 
Det blev lite kläder och presentkort samt ett par 3Dglasögon delux...
 
Jonna blev jätte glad och här är lite bilder på födelsedags barnet och jag säger bara....
 

GRATTIS UNGE!


Haha.... lite kul med tanke på att jag precis skrivit hur det var när Jonna kom.
 
Det får mig att tänkta på en sång folk sjöng när jag var liten.
 
När Jonna kom till jorden det var nästan i maj när göken gol och då sa mamma Gunnel att det lyste av sommar och sol.( fast med min text)
 
Först här är fikat jag har bakat på ICA dagen till ära
 
 
 
Och sen mina hemlisar som jag fixat..
 
 
Och sen vart det kalas..
 
 
Tårta med traditionell ljus utblåsning
 
 
Och sen när mörkret lagt sig och alla gått hem då blev det kebab pizza UTAN SÅS....vem gör så?
 
 
What a tisdag it  is....
 
Kram Jonna Kram Alla Kram Anna( öh...tack mig själv)
 
Laters...
 
 
 
 
 
 
 
Till top