Vilken fredag

Livet / Permalink / 0
 
När jag var på väg till jobbet i morse möttes jag av det här och insikten om att det på riktigt är slut med festar dagarna på "Huset" är lite sorglig faktiskt.
Speciell då jag missade hela avslutningsfesten.
 
De hivade ut inredning så det skvätte om det....nä....så kan man väl inte säga heller.
Haha...sorgligt är det iallafalll.
 
Efter en hektiskt dag på jobbet tog jag helg en stund tidigare än vanligt och gick på "Anti age dag" och fixade lite
 
 
Näe...vad snyggt. Oh lala...
 
Okej det var inte rikgtigt så. För i dagsläget finns det inte på kartan att spruta in nervgift i kroppen. Men som jag har sagt man skall aldrig säga aldrig.
 
Men som jag sa tidigare idag våran fina snygga drottning.
Titta vad botoxen gjorde med henne.
 
Och det sorgliga är att man antagligen aldrig får se hur det skulle vara utan fillers hit och dit.
 
 
Men jag förstår henne lite grand i allafall och kanske kommer jag förstå henne ännu bättre senare i livet.
 
Men efter att jag inte varit på "Anti age dagen" gick jag hem från jobbet och när jag var nästan hemma fick jag en sådan där fruktansvärd panikångestkänning. Jag kan säga så här att jag ändå har svårt att släppa den där sabla filmen från dom som inte nämns vid namn och åter igen vill jag säga att jag ångrar att jag tittade.
 
Jag tänkte på barn och där tog allt vid och när jag kom upp i lägenheten var jag helt svettig över hela magen. Och klockan 14,55 idag hände något väldigt sorgligt och jag måste kolla lite här och var så att allt är okej.
 
Men visst sen träffade jag mamma Gunnel och det  visade sig att hon var så ledsen över att två personer i hennes liv gått bort idag på samma dag båda två.
Kanske var det mamma Gunnels sinnesstämmning jag uppsnappade.
Stackars mamma...
En stor kram till dig...
 
 
Tog mig ut och sprang runt sjöarna och fick annat fokus som tur var. Och blev svettig på ett helt annat sätt. Det är rätt skönt det där med att springa trotts allt och det hjälper i alla lägen, för min del.
 
Men nu ikväll så har vi varit och handlat och kollat om det fanns någon bra film att hyra. Hittade ingen film men lagade lite god plockmat.
Jag gjorde mina vitlöksbröd äntligen. Har ju inte blivit några nästan sen jag slutade äta bröd.
 
 
Haha... Sussi kolla nu blev det matblogg iallafall...
 
 
Analys idag?
Jo att om man ens tänker botox, då måste man ha tänkt väldigt länge innan man skrider till verket.
 
Imorgon är det lördag och då skall jag gå på bio bland annat och fundera lite på vad som hände med Ajna egentligen.
 
Otäck krasch det där....usch...
 
Ses imorgon vinke vink och natti natti.
Längsta dagen ever...
Kram.
 
Men nej jag glömde ju "Pou"
Ja jag har laddat ner en app med en bajskorv som jag nu måste mata och tvätta och öh...gossa med.
E visade mig den och jag blev överförtjust.
Tyvärr är det sånt där som jag kan tycka bli tråkigt ganska fort.
 
Men försöka duger som man säger.
 
 
 
Och det är ju en bajskorv.... Hahaaaaaaaaaaaaaaaa.....jag dör...
 
Anna
 
 
 
 
 
Till top