Ja, jag vet jag är arbetsskadad

Livet / Permalink / 1
 
Analysen är att när man väl fastnade så gjorde man det ordentligt.
Annars hade jag inte tyckt om det så mycket.
 
 
Jobb, jobb, jobb... -ASKUNGEN...!!!
 
 
Tänk den dagen då jag kan bo på hotell utan att bry mig 
Men vid närmare eftertankte så även om jag byter bana så kommer jag alltid att titta och tänka.
Ja en dag skall jag faktiskt slappna av men dom dagarna...ja då får jag åka på semester i tält eller husvagn/bil.
 
Imorgon blir det frukost och då skall jag äta och sen är det "Velodrom" på livsmenyn.
Velodrom ja det blir spännande må jag säga. Man cyklar runt, runt på snedden.
 
Lite märkligt om ni frågar mig.
 
Laters....
 
 
#1 - - Sussi:

Jättefint !!

Svar: Ja det var inte så stort men mysigt och enkelt :-)
Annalysen

Till top