Trött, trött utnött

Livet / Permalink / 0
För några dagar sedan skrev jag att nu minsann skall det bli sofistikerat och det var lättare sagt än gjort, och nu har jag tröttnat ordentligt på att skriva, vara, och känna mig trött.
 
Ordet trött är så utnött här på bloggen och jag skall göra det största försöket ever att vara otrött och att inte omge mig med detta trött töcken.
 
Jobbet idag började i vild panik och jag tycker att har man gjort det här så länge som jag ja då får man faktiskt vara lite proffsigare än det jag visade upp idag.
Det gick så långt så jag gick in till de mina och sa så här.
 
- Snälla allihopa. Den period vi nu går in i är jobbig och efter ett eget lite personligt panik utbrott vill jag nu mana till lugn....
 
Ja, jag sa exakt så och jag kände där inne i mitt kryp in att nu får det vara nog.För jag känner deras panik också och som god ledare måste man lugna.
Det är dags att åka på examen och vi skall ha kul och allt skall vara trevligt och snart får jag ha ett trevligt kalas där många människor skall få trivas och glädjas.
 
Nu får det vara slut. Och jag skall få med mig alla i båten. A...så gott det går. Hårda ord och trötta komentarer är mer en vardag än ett onödigt tilltag då och då.
 
Så nu en riktig helomvändning tack!!!
 
Inför resan hade jag  en egen liten personlig catwalk här hemma igår och - Ops...vad många klänningar jag har...
Det var kul att prova och välja och jag skall efter skriv gå och stryka och fixa packning.
 
Men det är fler som fixar och trixar för att glädja andra och jag hann se lite innan jag vandrade hemåt idag.
 
Och sådant här är ju så roligt och positivt. Att det händer saker menar jag.
 
 
 
Det är dags för International food market i stan och detta är ett evengemang som många gillar och jag är tacksam för att jag hinner hem och kan få njuta lite av detta.
 
Många godsaker finns där eller hur Jonna....?
 
JONNA....!!!!
 
Ja just det ja vissa roar sig på Liseberg idag. Typiskt...
- Nä jag menar oh..vad roligt...haha...
 
 
Japp " Cool and the gang"
 
Jag vill också säga till G att jag "Morran"  vill nästan hela dan lova att jag skall försöka ändra min morgon hälsning från. "Whatdafuckisit" till "Jaaaa....nu är det en ny dag"
 
Jag lovar G jag skall verkligen försöka och idag när jag skulle "sweet talka" så hann jag inte en enda gång.
 
Sorry, söta G!
 
Men imorgon skall tänkta på dig på Scottska och då kanske det låter så här.
- Eem wonderrring what G is haaving forr sig todey....bra va haha....jag är bäst på Scottska.
 
Sist vill jag göra min egen dag bättre genom att skämta med mig själv och mamma Gunnel...
 
Ja jag menar var det något du glömde berätt Mamma???
 
 
Haha...jag dör och alla mina föröka att hitta min glädje har lyckats.
Iallafall för stunden.
 
Man måste rycka upp sig ibland va...
 
Men det bär ju snart av och vi skrivs och hörs.
 
Puss, puss alla
Puss mig själv och Four...eh...där var han ja....
 
 
Och Robban me va...
 
 
 
Laters...
 
 
 
 
Till top