När man tror man är smart och mattematiken inte vill som du

Livet / Permalink / 1
Idag hade jag en tid att passa och var tvungen att gå hem lite tidigare än vanligt.
 
Det är lugnt tänkte jag för jag går ju upp en timme tidigare och vi har ju ställt fram klockan så egentligen går jag ju bara upp som vanligt....eh....
 
Nä...så var det ju inte riktigt. Jag vet inte hur hjärnan tänkte och jag var ju egentligen uppe två timmar tidigare än vanligt och med andra ord gick jag upp klockan....ah...jag kan inte....vänta....nu vet jag...nä...inte nu heller.
 
Varför är det så här ibland. Jo jag gick egentligen upp klockan fyra?
 
Äh...i vilket fall så när jag kom hem och tänkte att nu är det dags att vara lite aktiv så blev det helt tvärtom och järntablet eller inte jag var helt slut.
 
I övrigt tycker jag att det där med att hålla på med tiden är det mest värdelösa som finns.
Vi skall ju inte som sagt upp och mjölka kor längre.
 
Som ni kanske kommer ihåg hade jag enorma problem i höstas fast det här tidsbytet var värre.
Men det är väl som det är och om vi skulle ändra på det där så hade det ju varit ett brott mot svensk kultur och det hade antagligen varit invandrarnas fel (mitt då) eller något annat i den stilen.
 
Analys...
Sluta leka med tiden och våra hjärnor dom är redan fulla med allt ändå!
 
Måndagar är alltid måndagar och jag kan lugnt säga att tisdagar är värre för jag brukar var mycket tröttare då men nu har det där med tiden sabbat även den rutinen buuu....
 
Som tur var så hade dagen en ljuspunkt mitt i allt slit och det var den här mannen
 
 
 
Ja drömma måste man ju få och jag har sett på TV att man får ha ett "fri kort" haha...
Den här mannen är med filmerna "Divergent" och "Insurgent" och dom är jätte bra.
Det var fart hela tiden och kärleks historien klarade dom av mellan skjutningarna.
 
- Hur då undrar någon?
- Jo dom sköt hånglade och sköt. Fullt normalt säger jag.
 
A eller kanske inte men det var inte det där sliskiga kärleks dravlet om man säger så.
Om man inte frågar Robban för han tyckte inte filmen var så bra och ja...vad ska man säga...han tyckte det var för mycket hånglande och för lite skjutande och dödande.
Och helt plötsligt var det en sexscen på två minuter och då blev antagligen filmen helt värdelös enligt Roberth normer haha... min romantiska man...ja jag säger då det.
 
Men nu ett kort till på Theo James som han heter och jag känner att det är helt otroligt att man kan göra ett helt blogginlägg om främmande kille som man inte ens känner och aldrig kommer träffa.
 
Nä E det fanns inga bilder på honom på google under Theo James i svartvitt med vapen.
Men vem vill ha ett sånt foto???
Tantsnusk...fy!!!!
 
- Är han din idol Anna? frågar någon
- Nä. Har aldrig haft någon idol och tänker inte börja nu.
 
Men snygg e han..oh yeah....
 
Robban är också snygg.
Men han får vara med på min blogg så mycket så...
 
Mot tisdag och ivääääääääääääääääääääg.....
 
laters...
 
 
 
 
#1 - - Ellinor:

Tycker endå vi ska jobba lite hårdare på att hitta en svartvit med vapen :-0

Svar: Japp. Fast jag tror vi är körda jag letade i en halvtimme. Typ :-)
Annalysen

Till top