Om deras verklighet blev min

Livet / Permalink / 0
Idag kommer jag att ta en paus och inte skriva så mycket.
 
Jag vet nämnligen att det är många som är inne på lilla bloggen varannan dag och det jag skrev i gårdagens blogg är så viktigt. Tvekan var stor inför att publicera inlägget igår men sen bestämde jag mig för att göra så ändå och dessutom lägger jag idag upp det på min mans facebooksida.
 
Så jag gör som när man vidarebefordrar mail.
Jag skriver "Se nedan!"
 
Och Kram alla ni som läser för ni är en liten skara men trogen. Jag som den lilla analys jag är tackar ödmjukast.
 
Till er som inte är inne allt för ofta.
Gårdagens inlägg ligger mig varmt om hjärtat och oftast är det inte så här allvarligt...långt ifrån. Bloggen är som en liten dagbok med allt och inget och många, många tankar....
Men har man viktiga saker på hjärnan som igår så har man :-)
 
Läs och begrunda.
 
Laters....
 

Se nedan!

Inlägget Flyktingar 
 
 
Till top