Fruntimmer, Knytkalas och ett litet bloggavbrott

Livet / Permalink / 2
Här är en liten bild på mitt bidrag till kvällens Italienska buffé
 
 
I mörkaste Huskvarna har jag varit och febrilt försökte jag att blogga från min telefon för att ge lite info om ett bloggavbrott på grund av en utekväll med tjejerna i 40 taggar gänget.
 
Knytkalas med Italienskt tema och tusen sexskämt har förgyllt kvällen och som vanligt har det varit genom trevligt.
 
 
Javisst ja gjorde även lite bacon lindade dadlar....
 
 
Men nu är det nane dags och jag tänker att jag berättar lite närmare imorgon när jag är lite piggare och inte behöver gå tillbaka och sudda varje gång jag skriver ett ord haha...nattsudd...
 
Kram Alla
Kram Tjejgänget
Kram Min lilla matkunskap
Love Nepal...
 
Laters....
#1 - - Veronica Wallgren:

Låter verkligen härligt :)

Till top