När hjärnan är överhettad

Livet / Permalink / 0
 
Med överhettad hjärna och energi som aldrig tycks ta slut(inte än som det verkar) ja då behövdes det bara en låt som Emil i Lönnerbergas "Bom sicka bom" för att det skulle rusas runt i lägenheten och tas selfies och dufies och hundfies och det sista och jag tror jag dör av påhittighet...vifies...ja ni vet? som i wifi haha...jag är så skojig...
 
 
Ja en vifie är ju då när man tar en selfie med någon annan alltså en..vifie...
Och min man som är jätte fredagstrött är ändå snäll och ställer upp och det fast han fått bevittna fru och hund som rusat runt i lägenheten den ena jagandes den andra som håller smaskig hundgodis i näven....
 
 
Han är så snäll den där...eh..Christian Luuk...???
 
Haha...ja...vad ska man säga...
Min analys angående livsläget i Annalysens liv är följande...
 
För mycket koncentration och vuxenhet kan i stora doser, så som det varit de senaste dagarna smälta den delen av hjärnan som forfarande är ganska klok, och när det sen via svett och annan kropssvätska(egna fantasier här är okej) rinner ut lite klokhethjärna ur systemet då blir det så kallad härdsmälta och då kan det bli sådär märkligt som det har varit i en kvart hemma hos mig.
 
Ja...och jag försökte ändå att döda all energi jag hade med en cykeltur på 3 mil och mer, fram och tillbaka till Vistakulle...
 
 
Japp och jag var så förbannat trött och frusen efteråt och trodde nog att med lite mat och annat så skulle jag däcka av ren utmattning...
Så blev det inte...
Jag och hund fortsatte leka...
 
 
Jag hade antagligen roligast...
 
Jag tar mig en funderare över hur jag mår egentligen och medan jag gör det så lyssnar jag på mer barnmusik och här är en på riktigt hårresande bra och mäktig låt som gjordes till filmerna om Kalle Blomkvist och jag tänker att den får stå för mig och mitt liv just nu för visst...är jag rätt hjältemodig va...?
Haha..det är så sant det dom sjunger....
 
Riddare och hjälte ja vad man än vill bli
Allting är så möjligt med lite fantasi...
 
 
Japp nu känner jag ändå att det är dags att återvända till vuxenlivet, jag menar man kan ju inte vara barn jämt som Ronja sa...
 
Japp och jag tror faktiskt att jag är lite trött nu...
Imorgon är det lördag och jag tänker och hoppas att jag vaknar tidigt för jag har lite att fixa...que surprice...
 
Tycker du som jag så rider vi för då känner jag mig, jag mig fri....
 
Blir vuxen imorgon igen...
Lovar...
Not...
 
Kram Alla
Kram Barnasinnet
LoveNepal
 
La gon...
 
Till top