Ett gigantiskt bakverktyg eller kanske en pizza slicer

Livet / Permalink / 1
 
Ja idag åkte vi land och rike runt för att Robban min man han hade minsann hittat en cykelgrej som han behövde. Ja och att det här är till en cykel det vet jag ju.
Fast visst ser det mer ut som en sådan där roller cutter som man har när man bakar?
Ja kanske...
Jag menar det är ju han i familjen som faktiskt på riktigt bakar och han gör det bra om ni frågar mig...
 
Idag har varit en låååång...dag och allt jag fixat har jag fixat bra.
Men lite hektiskt blev det när jag bestämde mig för att följa med Robban till Göteborg där han hittat en cykelgrej han behöver jätte mycket.
 
- Robban...jag följer med! Snälla åk inte utan mig jag är på väg. Jag ringer hem precis när jag satt mig på Tigerlilja min röda hoj. Jag har försökt att komma iväg från jobbet en stund men det är så många som har frågor som kräver svar och jag plöjde mig ut till gården där min cykel står och äntligen var jag på väg hem.
- Är det något jag kan göra för att underlätta? Robban låter myndig på rösten eftersom han vill komma iväg.
Jag funderar en stund...
- Ja du kan ju alltid dra ut cirka en och en halv meter toa papper för det är det jag kommer använda när jag går på toa, ja innan jag byter kläder då...
Vi lägger på och jag cyklar hem längs Vättern med andan i halsen och håret flygande i vinden. Träden susar förbi och det gör även en dum kille som cyklar fortare än mig med bara en hand på styret tuggandes på ett äpple...
Jag fnyser i tanken och fortsätter. Så småningom kommer jag hem och rusar in på toan...
 
 
Eh...
Ja...
Vad säger man?
Jo det ska jag berätta för så här lät det...
-Robban! Du förstår väl att jag måste ta ett bloggfoto nu va? Och då tar det längre tid. Bara så du vet haha...
 
Japp men iväg kom vi och jag fixade i bilen under tiden som vi åkte. Och sen fixade jag mer hemma och nu är jag färdig och tar natt för imorgon väntar äventyret och jag är lite nervös faktiskt jag menar jag hoppas alla blir nöjda!
 
Det blir dom säkert ja, ja, jaaaa....
Så mot Lördag och äventyr...
 
Laters...
 
 
 
#1 - - Mannen:

Det är ett Wattvevparti, ingen j***a bakverktyg! :-)

Svar: Haha...du är en såååån...cykelnörd :-)Kram
annalysen.blogg.se

Till top