En kort notis och inget är onödigt...

Livet / Permalink / 0
Nämen titta...onödiga torsdag har infallit men jag som nu är positiv som ett instrument(ja, jag kom inte på något bättre) jag tänker att jag kanske bör tänka om här, jag menar man kan ju inte säga att man är positiv och sen säga något så negativt som "onödiga".
 
Väldigt konstigt ord det där onödigt egentligen...måste googla.
 
Kör en google translate sång så länge...
 
 
Eh...ja...tillbaka från google.
 
Ja, det svaret hade jag väl kunnat lista ut själv och att onödigt är det samma som att något inte behövs känns ju inte bättre för det är klart att vi behöver torsdagar för annars skulle man ju komma till fredag lite väl fort och det är ju on.... jag menar inte bra det heller för den som väntar på något gott...ja ni vet hela den där grejen...
 
Men att torsdag snart är över det är säkert, min dag har varit bra överlag, några prövningar hit och dit men inga nyheter har skrivits in i dagens livsbok.
 
Min analys om mig själv idag är att jag är lika genuint intresserad av människor och deras beteenden som inte då jag har en förmåga att ibland krascha in i andras själar och liksom bara stanna där en allt för lång stund eftersom jag vill dissikera och ja...analysera hur dom tänkte innan dom stod ivägen för min krasch. Japp och om jag inte skrivit utan pratat nu så hade jag behövt göra en inandning någonstans där i mitten av mitt lilla anförande...puh...
 
Oj, blev nu för trött för mig själv och tänker att det är bättre att kolla lite på "Syrror" på fyran och sedan lägga huvudet på kudden och återkomma imorgon då jag är lite mer på allerten(förhoppningsvis) för jag är allt lite trött nu.
 
Mot fredag och lite ledighet med vila för kropp men inte själ för hjärnan...nej, nej den vilar inte...någonsin...
 
Laters...
 
 
 
 
Till top