När livet är lite sådär luddigt och fluffigt...

Livet / Permalink / 0
Ibland så har man det bara lite nöjsamt och trevligt och livet liksom bara luddar sig lite och är sådär fluffigt.
Och om man analyserar ovanstående om liv och ludd så blir det att man ibland bara kör den mjuka stilen och chillar med andra som bara...chillar...
 
 
Precis och sen kan man ju ta ett fint men fantstiskt löjligt kort. Och om man frågar min man som allt fått lite skäll av sin fru för att han hela tiden skall ta kort med löjliga kaninöron och annat fjant så skulle han nog efter att ha sett mitt fina kort säga att jag är schizofren och har en otroligt stor och utbredd dubbelmoral.
 
Och jag liksom ba...
Näe..fy!!!
 
Men visst jag kan väl vara lite vuxen och säga att ja...när livet är lite sådär luddigt och fluffigt då kan det vara helt okej att rama in det med lite roliga effekter, fast inte hela tiden...
 
 
Japp och så var det det här med att lämna sin mobil på bordet utan uppsyn...
 
Men som ni förstår så blir det inte mer idag för jag har tappat tiden. Vi kör onsdag istället och jag säger god natt, ses imorgon, vinke, vink....
 
Laters...
Till top