Nu är allt klart som korvspad...

Livet / Permalink / 0

Japp pausen igår var behövlig och att guden heter Thor och är eh...amerikan när han är en nordisk åskgud är ju lustigt i sig. Och just lustig är nyckelordet för filmen som var lika full av skämt som av fantasi och äventyr.

Jag älskar ju de här filmerna sen alltid och tycker att om man är som mig så kan man faktiskt jätte supergärna se den här filmen för den är såååå...underhållande.

Så, se och le...

 

Nä, jag var inte ensam utan fick sällis av både mitt eget barn och någon annans.

Kortet jag tog på dem båda blev så bra och det gör mig lite sur eftersom mina typ 20 försök att ta ett kort på bara mig och Thor gick åt pipsvängen och så var det med det...

- Anna, kolla här.Robbans röst när han viskar till mig i biomörkret ekar i öronen och även om jag är koncentrerad på filmen tittar jag på honom om än lite irriterat...- Det är bra...sluta glo... säger han medans han tittar bort mot bioduken igen och nu ler han stort. Jag gör en menande min åt min man som fortsätter att flina gott, på bio duken har nämligen "Thor"(Chis Hemsworth) tagit av sig alla paltorna och stoltserar med sina muskler så hela biosalongen fylls av armar, ben och magrutor....

Japp så nästa gång kanske han inte får följa med när jag tittar på Thor. Och det är faktiskt väldigt oofta som man får se män sådär. Jag menar det är på riktigt mestadels tuttar och rumpor som visas på biograferna nu förtiden.

 

Men det var ett trevligt avbrott i vardagen och natten som kom drömde jag inte om "Thor" utan om andra saker som jag som tur är inte kommer ihåg...puh...

Men det var igår, och nu tänker jag fylla en hel skärm med mig själv.Jag har nämligen tänkt göra en sådan där "Jag är minsann inte rädd för att visa min kropp" grej som folk som likt mig själv har ett fullständigt uppmärksamhetsbehov och har bloggar och twitter konton att visa upp sig på  gör då och då.

Så här kommer den...bilden på min nakna kropp...
Eller ja...nästan, jag menar jag är ju inte helt galen, även om jag gärna vill tillstå att jag är det för att verka cool...

 

Japp här är det...

Mitt nylle...
Och som ni ser så ser jag jättebra ut eh...jag menar...nu..och att mina glasögon äntligen är på plats är så skönt för när jag satte på mig dom hände två positiva saker.

Ett jag såg min mobilskärm på nära håll igen och två Robban blev jätte suddig och det kan ju vara skönt ibland.

Haha...ja han får då utstå min stackars man. Men så är han ju också min man så jag vet att han klarar det.

Nu är det dags att ta fredag kväll, jag har köpt en rätt rejäl bunt skvallerblaskor som jag tänker plöja igenom och det utan att behöva gissa vem som legat med vem och skilt sig. Jag kommer att se allt perfekt och tro på allt jag läser.

Så godnatt på er och tack för idag.

Om vi hörs imorgon?

Vet inte? Har ett så busy liv ni vet skall sova vakna, dansa, tända ljus för mormor Mait och äta gott innan jag sover igen och så vidare och så vidare...

Laters...

Till top