Ser du stjärnan i det blå...

Livet / Permalink / 0
- Bra jobbat Anna...
 
Jag tittar efter min chef när han försvinner ut genom dörren, vi har precis pratat om besiktningen som precis ägt rum, besiktningen som genomförs varje år och som ger oss det antal stjärnor vi förtjänar.
Vi har slitit hårt jag och de mina inför det här och till slut kom resultatet som bekräftade det som jag egentligen hade på känn hela tiden...
 
 
Ja vi fick våra stjärnor i hotellhimlen hela fyra stycken, och när jag senare satte mig på kontoret lite sådär funderandes på saker jag ändå kunde gjort bättre(analyserade), då släppte alla nerver och sen som på beställning kom...febern...
 
Jag tänker på analysen från igår och på hur viktigt det är att faktiskt göra framgången framgångsrik. Jag tänker på hur många fina människor det finns i världen och att många av dem finns runt mig. Att dom litar på mig lika mycket som jag litar på dom är fantastiskt och att mina fina människor kämpar för mig det är ändå rätt framgångsrikt...
 
Tacksamheten flödar och jag firade lite ikväll med att gå till Alcamo vår favorit pizzeria här i stan. Det var inte det optimala och min strävan efter inga kolhydrater alls gick åt pipan denna gången också. Men det gör inget för även en strävan efter perfektion kan fullbordas oavsett och allt beror på ju egentligen på hur man definierar perfektion haha....
 
Men nu sitter jag här, det är kväll, febern släppte efter en stund när jag vilat i soffan, jag är fortfarande trött men också så otroligt glad för att det där med stjärnorna är över för den här gången.
 
Jag sitter nu och letar låtar på youtube som är tillräckligt rogivande utan att vara tråkiga.  Jag hittar plötsligt en låt som jag hade glömt, titeln säger allt om hur livet ter sig nu ikväll och att livet drar igång imorgon igen är även om jag är lite trött helt okej för jag som jag sa igår, jag bara åker med.
Men just nu går allt i Slow Motion eller hur Leila...?
 
 
Nu är det dags att sluta, Jonna har hållit på och stökat i köket hela kvällen och nu vet jag med vad.
 
Jag drar till köket nu men svänger förbi toan på vägen och väl där så spolar jag även ner försöket att sluta med socker för det här, det kan jag inte missa...
 
 
Laters...
 
 
 
Till top