Mitt i alla rätt...ett fel

Livet / Permalink / 0
Nu skriver jag ofta om att jag haft en lång dag, jag vet det men idag har jag haft en lååång dag som började en hel timme innan jag bestämt att det var dags att gå upp, och att min klocka ringde klockan 05:30 säger väl allt.
 
 
En givande dag måste jag säga och den har fått så många rätt på alla sätt.
 
Jag tänker att jag växer så det knakar nu i dagarna och att växtvärken som kommer med växet, är lite "non existing" precis så som jag oftast reagerar på smärta och det är så skönt att jag fortfarande liksom bara är...jag!
Analysen idag är också att de misstag jag gör den här lilla tiden i livet gör att mitt växande blir lite av en bönstock och har jag tur så växer lilla Anna ändå upp till landet bland molnen fast likt bönstocken med rötter som sitter lika solida i marken som hos en tusenårig Ek. Och att huvudet hamnar uppe bland molnen...nä! ingen skillnad alls haha...
 
Ja och med dessa smått poetiska gåtfulla ord som egentligen skulle låta mer....min dag har varit så rik att jag berättar om det imorgon... så lyckades jag då ändå skriva ner vad hjärnan slängde fram och det utan att blinka. Så typiskt mig...sorry...
 
Felet i min dag med alla rätt kommer här och jag tänker att min lilla tankebana som nyss kom på pränt kommer sig av att min sockeravväjning idag gick åt fanders för jag köpte på mig godis(rätt mycket) och jag som inte direkt ätit socker på några veckor fick mig en sockerkick som heter duga, kolla...
 
 
Japp, och här kommer sockerkicken...
 
 
Haha...jag är så rolig...
 
Vi hörs imorgon, lite mer ordentligt...
 
Laters...
 
 
 
 
 
 
 
Till top