Tillbaka till mina dansrötter...

Livet / Permalink / 0
 
Ser ni?
 
Där sitter jag i en dansstudio och jag kände mig så liten och så fri(för att citera Darin).
 
Två timmar var jag där och jag hoppade, snurrade, stampade och trampade. Jag flög över golvet och jazzade loss så jag trodde jag skulle flyta bort i svett...
 
Men det var det värt!
Dessutom filmade jag lite grand och jag tänker att ja...man behöver nog filma för det finns tillfällen då  man tror att man är liiiite bättre än man egentligen är och att filma gör en så naken i tanken när man sedan granskar sig själv, och dessutom så står man där och ser att man inte var så bra som man trodde.
Men det bästa är ändå att man får chansen att bli bättre så analysen blir att filma är bra oavsett om man ibland tyckte man såg ut som en flygande val haha....
 
 
Mot söndag, och kanske får jag bikta mig lite efter att ha svurit lite väl mycket idag...ja faktiskt.
 
Amen på det...
Laters...
Till top