Lite sådär mittemellan tänk...

Livet / Permalink / 0
Ja med Henriks bravur i bakhuvudet så är det väl bara att sätta igång och träna, för anmälan till Göteborgsvarvet är gjord och jag sätter härmed under två timmar på agendan och över 50 kilo på vågen.
 
Ja för det är dags och på hemvägen idag konstaterade jag att vädret som det var, var perfekt för en löparrunda, och så ställdes sinnet in på just det, att springa...
 
Men så blev det inte och jag sitter precis just nu och försöker analysera vad det var som hände? Jag vet inte men det känns lite motigt och att jag inte kommer ut vet jag skadar mig mer än jag tror, och att det är dags att bli lite galen och få utlopp för allt som finns inuti är också ett faktum som man inte skall ta lätt på...
 
Japp det är faktiskt dags för något galet och jag säger det inte bara för att jag lyssnar på Seal och hans Crazy utan för att det bara är så.
 
- Mamma det är dags att du skriver färdigt din historia. Kim sitter i soffan och jag tittar på henne. Ja så vi får veta vad som händer...
Nu blir jag lite varm inuti och tänker att  jag nästan glömt den lite "Om deras verklighet blev min" min egen historia. Men till saken hör ju att jag åkte till Amsterdam för att reka och någonstans då när jag blev lite förälskad i denna stad så ville jag inte förstöra den genom att lägga till den i allt det hemska som pågår mitt huvud vad gäller fortsättningen på denna min historia.
Men där har jag lite att pyssla med nu i höst och jag tänker att jag också skall ta upp mitt dansande på ett eller annat sätt.
 
Kanske letar jag upp en bra lokal och tvingar med mina barn?
Ja det kan ju vara en bra idé för jag som den dansare jag är, vet att om man vill ha en snygg kropp, då är det dans man skall ägna sig åt, så är det bara....
 
 
Japp...så får det bli!!!
 
Men sist idag får det bli ett stort grattis till Henrik jag menar...jag skriver ett helt inlägg om hans fantastiska vinst och glömmer helt sonika liksom bara att gratta.
 
Så...
Grattis Henrik till ditt VM guld!
 
Laters...
Till top