Tur att man är en jordnära tjej...

Livet / Permalink / 1
Guardians of the Galaxy...
Om jag nu tyckte att världen som vi känner den är märklig så är det väl inget emot vad den är i denna science fiction film. Och att man som vuxen(ja ibland så) sitter och flabbar munnen ur led samtidigt som man liksom bara vill ringa sin mamma(ja ibland så) och böna och be om att få en egen liten Groot ja det är ju lika konstigt för alla andra som normalt för mig.
 
Och sen är man ju lite kär i Peter Quill och kanske men bara kanske skulle han bli min nya "Four", ni vet han i Divirgent filmerna. Fast nä antagligen inte eftersom ingen kan slå Four i manlighet mer än möjligtvis Robban då...
 
Ja det där med Four får man ju skriva tyst om för annars kanske Robban hör och blir arg. Å andra sidan stod han och dräglade över Lena Philipsson för ett tag sedan och hon stod typ fem meter ifrån honom. Four är mycket längre bort. Hur långt har jag ingen aning om, inte är det fem meter iallafall för då hade jag antagligen suttit där istället för här vid datorn. Fast å andra sidan kan man ju flytta datorn haha...
 
Men visst är charmen och den mer karla karl looken hos Four det jag gillar bäst och om man tittar ordentligt så finns likheterna med Robban där. Kroppsformen, ögonbryna och fladderbaconen(öronen) eller hur?
Sätt sen mig och Lena Philipsson bredvid varandra hahahahaaaaa.... ja dör och när jag skrattat färdigt åt det så återgår jag till att vilja ha en liten Groot istället.
 
Four                                         Peter Quill
 
Som sagt, visst vinner Four han är liksom mer manlig än Peter Quill, och då menar jag i filmerna.
Jag vet att dom spelar varsin karaktär och att dom inte finns på riktigt!
Det vet ju alla!!! Fnys på det liksom....
Jag menar...det är ju bara Sagan om Ringen filmerna som är baserade på verkliga händelser, det vet också alla...nämligen.
 
Haha...ja...att Four är en återkommande karaktär här på bloggen vet alla som vet nåt och det är inte sista gången heller...sanna mina ord!!!
 
Japp och att dagens inlägg skulle handla om att föda barn i TV var solklart och att det inte blev gjort kan ju ha sina förklaringar(som att jag är lite trött och flamsig till exempel)...
Kanske blir det imorgon.
Eller kanske inte...
 
Laters...
#1 - - Mannen:

Jag var närmre än 5 meter! Men du får sova på balkongen för dina tankar... ;)

Svar: Haha...du är så mogen och impulsiv 😆
annalysen.blogg.se

Till top