När man liksom bara vill sitta kvar...

Livet / Permalink / 0
Här är man nu...solen skiner och vi med den....
 
Att resa ett helt dygn kan tyckas lite galet och många hade nog backat och liksom inte gjort det för bara fem dagars frånvaro och jag håller med. Men när jag satt där på planet igår så var det faktiskt en detalj som gjorde att en sån som jag tänkte att...shit, hoppas att vi inte landar snart...
 
 
Njut Anna, njut....
Lev i nuet, slappna av...
 
Likt det där med att jag måste lära mig att "hela Sverige kramas". Så måste jag som jag sagt lära mig att relaxa ända från tårna upp i fontanellen. Det går rätt bra faktiskt och att resa så här med hela familjen hjälper absolut till. Rädslan över att åka in i en av världens just nu oroligaste zoner är helt borta.
Men det kan bero på en sak...Cypern och huset vi är i är helt fantastiskt!
 
 
 
 
 
 
Fint som snus...är inte ett bra uttryck, vackert som en tavla passar bättre och de sista timmarna har tankar runt pension och framtiden med den i sikte florerat både i min hjärna och andras(Robbans).
 
Men det är rätt märkligt att tänka "hur ska vi leva avslappnat när vid pensionen" när man kan leva avslappnat nu. Alla i min närhet och nästan jag tänker så,  just nu....
 
 
 
 
 
I got life...!!!
 
Men det där med att inte vilja landa med planet då?
Trotts att jag oftast tycker att flyga är självmord i en i sammanhanget " liten plåtburk".
 
Jo av denna anledning...
 
 
Film...
Högt och lågt i alla genrer...
Tiden gick så fort och ja, det var nästan så att jag satt kvar där i stolen och liksom bara blev maskot åt Turkish Airlines haha....
 
Vi hörs och läses eller vad det nu kan heta ❤
Jag som nu sitter i skuggan och bloggar slutar nu av den enkla anledningen att.... jag kan!
 
Laters...
Till top