Dagens huvudbry...det får bli imorgon. Det är för tungt!

Livet / Permalink / 0
Japp, det är lördag eftermiddag, jag sitter i min säng ochom några minuter skall jag göra mig iordning för kvällen som skall spenderas i glada vänners lag, eller med ett lag av glada vänner om man så vill.
 
Ja det blir inte så långrandigt här idag heller. Nä jag hinner verkligen inte för ämnet som jag idag medans jag jobbat och "hittat ut" är så lång och så tungt och hjärnan är så trött på det så den spyr.
Men visst jag kan säga ämnet högt och har jag tur så lättar det lite där uppe i hjänloben iför kvällen.
Så jag säger det nu bara...media...NMR...följt av WTF!
 
Ja jag har varit lite irriterad idag och ja, det har varit så illa så jag nästan kan kalla mig för...vänta på det...Donald Trumps syrra...nästan....
 
Japp och nu blev jag så trött igen så jag lägger ut den här bilden och då kanske det känns lite bättre...
 
 
Japp och när jag idag tog den här bilden så sa jag till Kim...Jaha, där var ännu en vacker bild som jag inte kommer att använda...så, där är den nu och om den är lugnande?
Jajamen...
 
Lite checkpoint letande har det blivit idag och skogen därborta i Tenhult bjöd på mycken fin natur och också dumma djur.
 
Javisst och dagens älgloppa hittades på ryggen där den kröp omkring och letade efter..eh...en älg? Men den är död nu efter att dess värd(jag) skrikit åt min man(Roberth) som kom galopperande i vår lilla korridor efter att jag skrikit...Robban!!! Nu är den där, jag ser den!!!
Robban kom och han tog den dumma loppan medans han skrek...ÖPPNA TOALOCKET...NU!!!
Min hjälte och sen sa vi adjö till djuret medans det åkte runt, runt rätt ut i Vättern, a eller nåt...
 
Men...
Nu sitter jag här. Tiden rinner ut och jag måste hasta.
 
Imorgon får vi ta det där som skaver och jag kan kanske visa lite bilder på det som komma skall.
Så...
 
 
Ha det.
 
Laters...
Till top