Kanske är det jag som är orsaken till all sol och värme...?

Livet / Permalink / 0
Jonna och Rut har nu åkt. Jag själv har fått lite extra semester och använder den vist genom att fortsätta träna.
 
Morgonen spenderades i Axamoskogen med medföljande dopp. Jag bytte några vänliga ord med mina tjenis pensionärsvänner iförd vanliga trosor(mycket märklig känsla) enbart för att jag efter badet alltid tar på mig underkläder där jag ligger näst intill ensam vid sjön...
 
Haha...ja men oftast har de redan gått när jag påbörjat min lilla egenstund på filten men idag...ja då var dom där...
 
Men skit i det nu.
Var var vi?
Just det, jag har ju tränat...
 
 
En sån massa karlar...
Ja jag var ju där men räknades inte riktigt då jag bara hängde med upp till flygplatsen där de skulle träna för att sitta på sidan och se på.
Jag menar det kan ju ingen människa hänga med i deras tempo och förresten så var det inte så kul att liksom bara cykla runt, runt så som de gjorde.
 
 
Visst ville jag att de skulle vara med och några gånger tjatades det lite grann men jag svarade bara:
 
-Jag trivs bättre här...där jag kan sitta och se på...
Ja lite som typ tjuren färdinand då.
 
För tillfället sitter vi i en lägenhet som är cirka 27 grader varm. Kvällen medför kallare vindar och vi har öppnat upp på alla ställen vi kan för att kyla ner.
 
 
Japp och häromdagen fick jag se något i lägenheten som kan tyda på att det är jag som är orsaken till all värme och sol. Jo för om man tittar på bilden ovan och är uppmärksam. Ja då ser det på riktigt ut som om jag byggt ett litet alltare till den egyptiska solguden Ra:s ära...
 
 
Om jag har gjort det med flit för att ha något att säga?
 
Ja, det kan man tro men faktum är att det alltid stått ett R för Robban och ett A för Anna i det fönstret. Och katten? ja den har stått där sen vår bröllopsresa för 7 år sedan. Men det är först nu som jag såg komiken i det hela haha...
 
Sist idag.
Jonna och Rut som sagt, de åkte iväg och har senast setts i...Hamburg.
 
 
Japp, skönt att de har Nils-Erik med sig så att de är i säkerhet.
 
Imorgon är det fredag och jag skall inte jobba...igen...
 
Vi hörs.
 
Laters...
Till top