Pretty in pink...

Livet / Permalink / 0
Fredag är här och efter en arbetsvecka med stort A så är det skönt att få komma till ro, och när ron kommer varför inte ta den med en lite drink som är rosa...
 
 
Ja, den satt fint och det bästa med den här drinken är, att det bara blev den och jag kunde njuta utan att bli bakis.
 
Vi har suttit och surrat om allt möjligt. Ironin har flödat åt höger och vänster även som samtalsämne faktiskt.  Jovisst är det tydligen så, att det finns dom som inte förstår ironi och som likt "Sheldon" inte ens drar lite på smilbanden när man drar igång ironi flödet.
 
Min analys i detta lilla ämne blir att jag aldrig kommer att bli poppis hos sådana personer.
Men vad gör väl det när man heter Anna Ironisson och är nöjd med det haha...
 
 
En av de bästa pizzorna jag ätit på länge på Esters kök och bar minsann.
 
Mycket nöjda gick vi för en stund sedan sakta hemmåt efter en riktigt "lugn och skön kväll" som Robban sa.
Kvällen gick fort som den gör när man är glad att arbetsveckan är slut samt är hungrig som en varg och äter och dricker lite mer än man behöver för att man kan. 
 
Imorgon är det lördag och en milslång löparrunda har varit på tapeten.
 Om jag ska me?
 
Vet inte, men får väl se på det hela som jag såg på det då när Göteborgsvarvet var på gång och jag liksom bara sprang fast jag inte varken visste om jag orkade eller hade lust.
 
 
Och nu, dags att nana.
Men först!
Kolla om Jonna lagt ut något på instagram så att jag kan sova lugnt.
 
Mot Helgdag med stort L
Kanske som i....
 
Laters....
Till top