Sorgliga bra saker...

Livet / Permalink / 0
Ja det finns faktiskt sorgliga bra saker i livet och att Sussi idag slutade efter 16 år och mer på jobbet det kändes lika sorgligt och tråkigt som bra, eftersom hon nu kommer att få gå vidare i livet och uppleva nya och spännande saker...
 
 
Japp många roliga år har det blivit och många roliga saker har inträffat.
Som när Carola kom till hotellet och misste ett av sina största fans för att hon liksom bara var...Carola...
 
Japp hon hamnade rejält i onåd hos Sussi som la ner hela sin fandom på typ en sekund.
 
Men det har hänt så mycket mer och jag sitter verkligen och försöker komma på de där ögonblicken när vi liksom bara häpnade över en gäst eller skrattade åt arbetskamrater som gjorde bort sig men det vill sig inte riktigt för det har hänt så himla mycket på alla dessa år...och så börjar jag bli gammal med sviktande minne...
 
Men nu är det över och hon fick sitt tacktal av chef nummer ett och chef nummer två.
Vem som är vem?
Ja jag vet definitivt svaret på den frågan men man vill ju liksom inte hamna i onåd haha...
 
 
Och när jag hade tackat av min vän och bett henne att aldig ändra på sig(precis som om vi aldrig skulle ses igen) ja då blev det fika med kaffe och tårta och så kramkalas förstås.
Precis så som det ska vara :-)
 
 
 
 
 
Ja så var dagen som var oundviklig.
En sorglig men bra dag och visst är jag ledsen men mest glad faktiskt för att få se människor gå vidare mot horisonten betyder bara en sak...
Att horisonten inte är långt borta haha....
 
 
Kram Alla
Kram Sussi
Kram mig själv!
 
Laters....
Till top