En riktig felberäkning...

Livet / Permalink / 0
Så sent det blev.
Ja jag har återigen försökt maxa min dag och jag känner nog ändå att jag lyckats.
 
Tyvärr känner jag också att det blivit lite för sent för lilla Annalysen och nanakudden känns inte långt borta(eftersom sovrummet bara ligger tretton meter åt höger) och jag tänker att om jag pausar lite den här dagen som är måndag, ja då har jag nog lite extra kraft imorgon.
Och kanske...men bara kanske får ni se min sommarklänning som jag köpt in för att förstärka min tro på framtiden, ja...eftersom det är så grått och trist menar jag....
 
Men en bild från dagen först...
 
 
Japp...
Jag och skuggan rockade fett som man säger på ren fjortiska och om någon undrar om jag är smal nu så säger jag bara...nä, men jag borde vara det eftersom typ 50 liter svett rann ut ur min ädla lekamen, och även om jag försökte fylla på så fick jag bara i mig typ en liter vatten och då kan ju alla som tycker att matte är kul, räkna ut att ja...jag borde vara smal..are än innan.
 
Men matte är ju svårt att fatta ibland och så även denna dag eftersom uträkningen inte stämmer för jag är fortfarande stor om rumpan haha....
 
Mot dagen med stort TI och jag säger bara...
 
LÄJTERS!
Till top