Lev fullt ut...

Livet / Permalink / 0
Gårdagen är över och jag tänker nog ändå att mitt lilla vardags tristessmood håller i sig. Mitt lilla anförande i positiv anda om åldrandet står jag ändå för och idag har det inte knakat eller brakat någonstans. Ja förutom efter middan jag åt ikväll på Samboozak men det var av helt andra orsaker än åldrandet haha...
 
 
Nu ikväll var vi som sagt ute och åt. Jag som varit ledig idag och försökt klämma ur mig de sista bitarna på min historia och typ...glömt äta var lycklig för det är ju rätt bekvämt att liksom bara sätta sig vid ett bord och så vips kommer det mat och man slipper bry sig mer om det.
 
Idag blir bloggen inte så lång och jag tänker att jag slutar här.
 
Jag lägger ut dagens sista bild. Den är fantastiskt rolig och 90-talet lyser med all sin närvaro och "Ginger Spice" är sig lik det kan vi vara överens om eller hur?
 
Bilden idag är inte för min egen skull utan är en liten hyllning till "Ginger" vars riktiga namn är Janne.
 
Jannes uppmaning om att ta vara på livet och leva det fullt ut hjälper jag gärna till att sprida som den blogg kollega jag är.
Janne somnade in idag och även om jag inte kände honom så tänker jag att han som var så levnadsglad och positiv kan få vara med här på min blogg och av bilden att döma så förstår ju alla att han var festens medelpunkt och bäst utklädda.
 
 
Japp och vem den andra "Jeppen" är det vet vi ju haha...
 
Kram Alla
Kram Janne, må jorden vila lätt på dig/ Anna
 
Laters...
Till top