Paus...

Livet / Permalink / 1
Ja det får bli en paus för jag och min man är trötta...
 
Och för att jag för egen del känner att det varit lite väl mycket upprepning och ovidkommande saker här på bloggen. Så jag tar en paus till imorgon då jag kanske berättar om dagens tripp till Göteborg med mina medmänniskor...ja, eller arbetskamrater som det också heter.
 
Så...en liten bild från nyss när jag kom hem...
 
 
Japp!
Där satt den, och den är lika söt som inte och här tycker jag nog själv att det är mannen som är den vettige..
 
Mot imorgon och ett skarpare sinne med bättre och nyare analyser.
 
Laters....
#1 - - Cattis:

Jättetrevlig blogg du har 😊. Du är lite som jag, analyserar det mesta som går att analysera 😉. Kolla in min blogg om du vill. Ha det gott!

Svar: Tack så mycket :-) Jag kanske tittar förbi nån gång...
annalysen.blogg.se

Till top