Hurra för Kim...

Livet / Permalink / 0
Kim fyller 28 och idag reflekterade jag för första gången över det hela och analyserade lite och ja, det är ju faktiskt rätt länge sedan hon föddes...
 
 
Det är inte många år kvar tills det är 30 år sedan hon såg dagens ljus och jag tänker inte på det där med åren så ofta längre eftersom de är så stora nu barnen, men så idag blev det så verkligt. 
Inte på ett dåligt sätt bara på ett "wow, nu är det bra längesedan" sätt. 
 
Vi har haft en trevlig kväll med mat och presenter. Kim fick pengar till en ögonbryns tatuering och jag åt mat för en hel armè.
Hon kommer att spara tid varje dag och jag fick återigen en anledning att träna lite hårdare så win, win situation i högsta grad för alla.
 
Återigen Grattis unge. Eller eh..ja..kvinnan då haha...
 
Vidare så har vi idag åkt flotte på en vacker sjö vid en härlig stuga Jonna och jag nästan samtidigt som vi tittat på en supersöt bebis...
 
 
 
Japp.
Grattis är på sin plats lite här och var och tänk om 28 år då är den här lilla ungen en vuxen kvinna.
Inget konstigt alls men rätt coolt när man tänker på det.
 
Ja, livet är stort och går vidare hur eller hur vi sköter det, och hur vi sköter världen spelar också in, så är det ju...
 
Imorgon är det torsdag ännu en varm en. Jag går och sköljer kroppen i lite kyligare vatten nu innan nanedags mycket effektivt då jag har märkt att det hjälper och i mitt fall behöver jag det för även om jag inte far mest illa i värmen så kan jag säga så här...vallningar i 32 graders värme, NOT HELPING, klart slut.
 
Vi hörs imorgon.
 
Laters...
 
Till top