Lite mera magi...

Livet / Permalink / 0
Efter Liseberg blev det lite andra turer och efter en trevlig plötslig inbjudan fann vi oss sittandes i en båt i Göteborgs skärgård...
 
 
Japp vi tackar Linda och Krister för en hör och häpna...magisk upplevelse vid kösta haha...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst ser den god ut pizzan?
Jag och Robban hade ett fasligt sjå att ta reda på hur man som kock gör vitlöks skivorna runda.
Jag menar en vitlöksklyfta är ju inte på något sätt rund.
Vi fick inga bra svar.
 
I lands problem den här dagen?
Hjälp jag glömde min svarta BH den vita matchar inte...
 
 
Pinsamt Anna!
Pinsamt...
 
Vidare så är det så att jag som den person jag är för att jag är en...person, idag måndag fick mig en extra semesterdag. Värmen verkade vara varmare än vanligt och att jag nu sitter vid min portabla dator och skiver i bara trosor och BH är ett tecken på att jag åtminstone när jag är inne, fått ge upp kläder. Det känns konstigt och inte alls magiskt...
 
Japp och om jag nu skall behålla förståndet så är det dags att lägga ner ordet som jag så fint ratade!
 
Men, för att göra livet ännu lite mer spännande så är det nu dags att gå och dricka och äta då jag för att liva upp stämningen i livet lite nu drar ut och letar checkpoints. Och som jag sa...om man redan svettas kan man svettas lite till haha..
 
 
Japp det var väl allt för denna dag.
Imorgon bär det av till ett hotell nära mig och där, där skall jag göra allt för en gäst eller två.
 
Laters...
 
 
Till top