En slö dag...

Livet / Permalink / 0
 
Hej Sverige.
Idag har vi alla slöat, käkat huvudvärkstabletter och möjligtvis haft lite ångest.
Kanske är några av oss nykära eller riksdumpade vem vet.
Framför allt är vi inte förvånade över att vädret är bättre idag än igår, inte det minsta!
Kram Folket.
 
Ja idag har allt gått på halvfart, några cykelturer har det blivit varav den ena ner på stan för att titta på alla fotbollsintresserade människor som samlas i klungor här och var i stan där det visas fotboll...
 
Hjärnan har inte tänkt så mycket och har den tänkt så har det varit på totalt och helt fruktansvärt onödiga grejer.
 
Däremot har jag fått första pris i tävlingen "Bästa prestation i vår lägenhet" efter att ha rest på röven och bytt två glödlampor på ställen där de varit sönder länge.
 
Javisst och nu sitter vi alla i soffan och har precis sett sista minutrarna av fotbollsmatchen som slutade med förlust och jag säger bara..."fan vad smarta dom är på aftonbladet som får ut sin logga på bästa sätt hela tiden"
Smart som bara den men nu blir det film och jag tackar kanal 5 för att dom visar en film jag själv har, och som jag kan se färdigt i min säng senare när jag tröttnat på att sitta i soffan.
 
 
Det blir inte mer än så här idag! 
Må kraften vara med er...
Vi hörs imorgon.
 
Laters...
 
 
Till top