In i dimman och ur...

Livet / Permalink / 0
Innan jag jagade på hem från jobbet igår, gick jag förbi bryggan där jag som ni vet tidigare har planterat och fixat så att det skall bli mysigt och för att det skall bli lite som en oas i vår stad.
 
När jag kom ut så var den sista touchen på gång och jag kände att ja...här kan jag trivas om jag har lust att chilla och ta en drink...
 
 
Fix och trix med nya dynor och glasskivor.
Lite kan göra så mycket och mycket blev inte för lite...?
Ja, ni förstår...
 
 
 
Haha...ja...
 
Nu hoppas jag att alla som kunde var där. Själv åkte jag och E bort till Kim där vi gjorde egna Hugodrinkar och hängde på bakgården till huset där Kim och Björn bor...
 
 
Bra blev det och nästan som orginalet. 
Vi pratade och diskuterade livet som det är samt analyerade hur det som är, blivit livet...
 
Alltså Anna man behöver inte vränga ord ut och in hela tiden!!!
 
Okej jag förstår...
Men det är ju så kul!!
 
När vi var klara hos Kim skulle vi hem, och just den planen hade varit bäst för hela den här dagen som är lördag men ibland måste man göra små mariga val i livet och jag som skyr baksmälla som pesten fick återigen se mig besegrad av det faktum att kvällen var så vacker, skön och underbar, samt full av andra människor som gärna var ute och roade sig till tonerna av solnedgången i vår stad, som är Jönköping.
 
 
På bilden ses en ung man som precis har fått ett uppdrag.
Uppdraget är att göra en Cosmopolitan. En drink som han aldrig hört talas om och än mindre gjort.
Efter lite google och fix och trix lyckades han och jag som beställare tackar och säger varsågod till första gången och en erfarenhet att bära med sig resten av livet bland många andra livsavgörande erfarenheter.
Haha...Anna du är en sån livsguide...
 
När min fina drink var klar.
Ja då var det bara att dansa in i natten...
 
 
 
 
 
Det var kul...
 
Nu sitter jag här i min säng.
Klockan är 19:00 och baksmällan känns bara som en liten fis i rymden. 
För att testa min kropp lite extra har jag bestämt med Kim att om en timme åka till Axamo och springa.
 
Analysen den här dagen har förutom den att baksmälla är onödigt, varit en plan om hur jag nu ska ta nästa steg till bättre mående för kroppen. Kroppen som jag den sista tiden varit sådär nöjd med.
Men nu ska den få och den nya planen innefattar ett hopprep en halvmara och mer frukt.
 
Javisst och så här såg det ut när vi idag for fram i staden och försökte skingra dimmorna från det förflutna(från igår alltså).
Det var på sadeln på min "Tigerlilja" som nya planer för min arma kropp anlyserades och planerades i 28 gradig värme med några totalt onödiga vallningar i...
 
 
Nu skall jag ladda och byta om.
Förhoppningsvis går det bra och om inte...så är Kim och Robban där och hjälper mig, förhoppningsvis.
 
Mot löpning och sen söndag.
 
Laters...
 
 
 
Till top