När man gör så mycket att hjärnan inte hänger med...

Livet / Permalink / 0
När vi åkte från Lund imorse hade vi ingen plan, det var rätt skönt för det är ju så det skall vara, men nu när vi sitter här på ett gulligt men nerslitet litet konferenshotell mitt i Falsterbo då har vi svårt att sortera oss.
 
Ja, vi kommer liksom inte riktigt ihåg vad vi gjort den här dagen av allt...
 
Men då är det ju tur att man är fotofreak och liksom bara tar bilder i lo och lä och helt utan mål samt rim och reson(ibland). Så, jag visar återigen min dag i bilder.
 
Men först...
 
-Robban, vi måste åka till Liseberg i år, det måste vi faktiskt!
Jag tittar på Robban som kör bilen, han i sin tur tittar på vägen men så plötsligt ler han lite snett och så säger han:
-Javisst men då måste vi kolla när Gothia Cup är så vi vet när vi skall åka...
Vi skrattar båda två åt hans skämt och åt det faktum att vi alltid lyckas att tima in den där helgen när det är pintjockt med ungdomar som får både inträde och åkband gratis eller till rabatterat pris och som stormar fram och gör köerna timlånga.
 
När vi skrattat färdigt åker bilen vidare mot ja, Kivik och musteri, en konungagrav, Smygehuk och mycket mer...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Japp...jag hjälper Kiviks musteri att kolla vilka av alla smultron sorter som är bäst.
 
 
 
 
 
 
 
Ungefär så...
Varken mer eller mindre och nu skall jag gå och lägga mig i rummet jag inte kommer att komma till igen. Rummet där hela badrummet är duschen. Ungefär som i en husvagn.
 
Om jag har kort?
 
Inte för tillfället vi har inte varit därinne så mycket.
Men så här ser det ut där vi sitter nu ute i en av fem foajeer...
 
 
Fint som snus och då menar jag att snus är fint...
Eh...ja 
 
Nu är det dags att gå och nana. Imorgon skall vi se oss omkring här i bögda. 
Vi har både Falsterbo och Skanör att kolla in. Mycket strand och mycken sand.
 
Vi hörs imorgon.
Godnatt alla godnatt mig själv
 
Laters...
 
Till top