Man ska akta sig för vad man önskar....

Livet / Permalink / 0
Det uttrycket har man ju använt några gånger och att jag igår önskade att min dag idag skulle bli konstig på riktigt...det var en ju en sådan där sak som jag som den jag är borde ha analyserat lite kring, innan jag skrev ner det hela och postade mitt inlägg, och sen stängde av datorn...
 
För...
Idag har jag:
 
Haft sovmorgon (positivt men lite ovanligt)
Tittat på när stolar slängts ut genom ett fönster
Fått se höbalar tas in i massor i stora festsalen på jobbet
Rensat ett varutintag
Fixat med allt inför storstilat besök
Sett starka bli svaga, men vara starka ändå.
Varit stark själv men svag fast stark ändå...
 
Och sist men inte minst...
Fick vara med på företagets Facebook för att...
-Anna, vi har ju inte tagit något facebook kort än idag, så du kan väl bara stå där vid balen och fixa lite...
Min chef tittar på mig...genom kameran och i ett sådant läge kan man inte smita, även om hjärnan i några sekunder analyserade i ämnet att jag kunde smälta in lite...i de vita draperierna...ridå hjärnan, ridå!!!
 
Ja vad skulle man göra?
Jådå le lite, med huvudet på sne..
 
 
Japp Peppiga Pia in da house.
Och det som är så konstigt med den här bilden är att jag som oftast faktiskt inte är sen att vara med på bild kände ett sting av...näe...jag vill inte. Men det blev rätt bra och jag, jag fick vara med två gånger och vet ni?
Det räcker för den här livstiden haha...
 
 
- Den där blev bra...jag tittar på min chef och skrattar, jag menar jag syns ju nästan inte.
Han skrattar han också och sen när jag plockat så gott jag kan runt höbalarna säger jag till min chef
-Don´t touch my balls, och går fnissande därifrån.
 
Ja och sen gick jag aldrig hem från jobbet och när jag väl gjorde det så kändes det så onödigt.
Jag menar...jag måste ju ändå dit imorgon igen och då, då kanske det blir farligt...
 
Med tanke på gårdagens Ronja referens då...
 
Javisst...man ska verkligen alltid akta sig för vad man önskar haha...
 
Laters...
 
Till top