Som ett barn som vill ha glass....

Livet / Permalink / 0
Efter att ha legat ner i ett dyngn sitter jag nu här och ordar en stund.
För att jag kan...
 
Ja, jag är nog lite tagen efter fredagsavslutningen på jobbet och en ny analys har kommit sen min djupa igår.
 
Mina tårar kom sig av en helt annan anledningen än den jag trodde och att jag blir förtvivlad när jag ser problem jag inte kan lösa var en ny analys för mig och tystheten i min hjärna kom sig naturligtvis av att jag så hårt försökte komma på en lösning på vattenläckan så jag blev kortsluten av erfarenheten att jag inte kunde göra ett skit...
 
Japp sån är jag, så nu vet jag det...
 
Men som sagt sängliggande idag med en liten detalj som jag glömmer bort bara för att den var så fantastisk och så positiv.
 
Idag har jag varit ute på min första riktiga löptur sen den dagen i november då jag var ute och sprang och det small till i ryggen. Allt gick väl förutom lite molande värk i ryggslutet. Jag hörde min sjukgymnasts ord i öronen...
Gå springa gå...
Jag gick och jag sprang och sprang lite till med sån glädje så jag vet inte när senast.
Vädret var, som alla i min närhet vet, så fantastiskt så man nästan döms för landsföräderi om man inte var ute.
 
Jag har inga bilder på det hela men nu ikväll efter några timmar i ligg läge då...
 
-Robban snälla....jag vet att vi bara skall åka och handla, men kan vi inte snälla åka och ta en kaffe någonstans?
Min fråga i ett tonläge som hos ett barn som vill ha glass gav frukt, och så gjorde vi det.
 
Och när vi var klara...
-Robban snälla....jag vet att vi skall åka och handla nu men kan vi inte snälla bara åka upp på utsikten i Huskvarna? Barnet stod kvar med sina rådjursögon, och så gjorde vi det....
 
 
 
 
 
 
Javisst och även om jag själv ibland tycker att jag kör med min man så ser han inte så olycklig ut.
 
Nu ska jag sluta för idag. Nu blir det liggläge igen för jag har nämligen köpt en film...igen.
 
Idag vankas det svensk film något som är lite ovanligt i min bokhylla även om det finns några stycken eller 20.
Det blir en rolig omväxling med min favvo Suzanne Reuter minsann.
 
 
Japp får väl längta lite till sommaren då!
 
Vi hörs imorgon måndag nästan fredag :-)
 
Laters...
Till top