A lot of day with A lot of girls...

Livet / Permalink / 0
Ja det stämmer i så många bemärkelser.
 
Allt mitt fix och trix skulle denna dag lördag få sin utdelning. När jag steg upp i ottan för att fixa det sista med smörgåsar och kaffe då snurrade huvudet rejält. Det var inte oro utan mer tankar runt hur, om, var, varför och sist, varför inte...
 
Sen gick allt så fort.
Jag hann inte ens blinka så satt jag i en bil, gasandes och bromsade helt utan kontroll över ratten.
Min röst ekar över slätten där bredvid Syllerstorpett och jag, Anna som inte kan skilja på höger och vänster fick denna dag full bekräftelse på att jag har en sjukdom som från och med nu kallas..."Vilket håll är åt sidan"...
 
-HÖGER! HÖGER!! HÖÖÖÖGEEER!!! Kommandot jag skriker ut studsadar lite senare mot Omberg som står en bit bort, och sen...
-NEEEEEEEJ....JAG MENADE VÄNSTER...VÄÄÄÄNSTER...
 Skrattet som följer när jag plötsligt står mitt ute på fältet mellan vägbanorna långt från bilspår och koner ekade länge och högt och nu kanske ända bort till Taberg...
 
Detta blir verkligen en dag att minnas och att de placerat högtalare uppe på bilarna för att alla skulle få höra resonemanget innifrån förarhytten var lika hemskt som hemskt roligt...
 
 
Tur att man redan har körkort och att det här inte räknas i bilvärlden som finns utanför Syllerstorpett...
Många glada, nervösa, lite hysteriska röster hördes över slätten den här dagen då vi provade på fordon vi aldrig någonsin trodde vi skulle sitta i.
Så surealistiskt men härligt. Och när vi var klara med vårt "bilkörande"  blev det hejaramsor i kategorin bra, sämre, sämst...
 
 
 
 
Och sen mer skoj...
 
 
 
 
 
 
 
Och när man ändå har sådär roligt ja då är det ju egentligen inget som hindrar att man har mer skoj...tillexempel på ett slott...
 
 
 
 
 
Ja vår dag var lång och återigen fick jag kvitto på hur roligt det är att göra det här och att fix och trix är värt oavsett om fix och trix ibland blir lite synonymt med "what da fuck".
Men när man ilband stött på problem då har man löst det och sen, blir det en bra dag...
 
 
När vi varit och ätit på Ladugård 206 och alla(nästan) handlat lite i den fina shopen bar det av mot Jönköping igen. Och efter en kram drog var och en hem till sitt.
Jag också men denna lördag kväll var ju ingen vanlig lördag kväll. Så när jag duschat och bytt kläder drog jag med min man ner på stan för hemma i lägenheten där jag bor...där var det dags för annat...
 
 
Eurovision fest alá min Jonna och när jag såg den här lappen då tänkte jag...ja om man skall orka lyssna på all denna musik då är det kanske ändå bäst...att göra hela grejen till ett "drinking game"...
 
Eller hur!
 
Så slutade...A lot of day with A lot of girls...
 
Hur min söndag varit?
Ja det hinner jag inte berätta nu, men jag kan visa en sak. Och håll i er nu för ibland går livet sakta och ibland går det liksom bara fort. Titta...
 
 
Visst är den fin?
Och vit!
 
Ja, det gick fort från att analysera och tänka i ämnet laptop, till att liksom bara...köpa...
Men mer imorgon, nu lägger jag av för idag och till alla Äventyrs tjejer säger jag bara en sak.
Ni är bäst!!!
 
Mot måndag och arbetsvecka.
 
Laters...
 
Till top