Äventyrsfix och Eurovision...

Livet / Permalink / 0
Alltså här sitter man nu, det är sent och solen har gått ner. Min plan att jag minsann skall blogga direkt när jag kommit hem från jobbet för att alla analyser är färskast då, går i stöpet gång på gång.
 
Men vad gör väl det när det är varmt och skönt...
 
Nu i dagarna är det Eurovision hysteri. Jag har följt det hela på avstånd och har ett gott öga till Norge. Inte för att låten är så himla bra utan mer för att han alltid ser så glad ut pojken Rybak...
Hans låt har en text som är lika simpel som lam men när han sliter fram fiolen ja då får jag som den svensk jag är med dans runt midsommarstången till stråkar, ståpäls och igenkänningsfeber.
 
På lördag smäller det, och alla Eurovision fans får sin del av Eurovisionkakan. Åsikter om kläder, koreografier, låttexter och annat kommer att skjutas från höften och hade artisterna fått vara med höra snacket så hade dom fått skottet rätt i pannan och blivit platta som pannkakor stackarna haha...
 
Ja de blir verkligen dissikerade in till benmärgen. Men så är det att vara stjärna.
 
Eftermiddagen har varit lång, jag har fixat inför framtida projekt och det är snart dax för min grupp med tjejer på äventyr att åka på just...äventyr. Kul ska det bli men först, finjustera detaljerna så att allt blir så bra som möjligt. Ja så måste man göra när man är fixeli fixare...
 
 
Alla är så glada och här är en bild tagen för nästan exakt ett år sedan.
Så trevligt allting blev och kommer att bli...!
 
Jag skall nu gå till sängs och ladda för morgondagen då jag tänker vara ute heeeela tiden, javisst inne vill man ju inte vara nä, nä, nä...
Och med det sagt så visar jag här några bilder tagna för några timmar sedan på en person som inte heller sitter inne och såsar...
 
 
 
Där satt man i bilen och åkte i godan ro och så bara sitter hon där lilla Jonna.
Tagen på bar gärning så att säga.
Haha..på bar gärning...jag döööör...!!!
 
Okej!
Det är dags att avsluta för dagen nu.
Känner mig som en sådan där "Crazy mom".
 
Mot torsdag och "Kristi Himmelfärdsdag"
 
Laters...
 
 
Till top