Jag tänkte verkligen...

Livet / Permalink / 0
Ja nu sitter man här hemma framför datorn. Kroppen är allt lite trött och det känns som om jag levt två livstider på fem dagar...fem fantastiska dagar...
 
 
Ja och jag tänkte verligen hinna med min blogg men har låtit den vara lite sådär med flit faktiskt. Både för att jag inte hunnit med fastän resan varit lika intensiv som lugn och för att jag känner att min blogg blivit lite för mycket dagboksaktig och det är inte riktigt det som är meningen.
 
Jag menar...till och med jag själv blir uttråkad av att hela tiden läsa om att idag gjorde jag si eller idag gjorde jag så.... Analysen av det hela blir ju att jag är en helt vanlig Svennebanan och visst det är inget fel med det, men inget kul heller.
 
Med det sagt betyder det inte att jag imorgon gör en Norsk U-sväng och liksom bara vänder på skutan.
Nä! Det kommer nog att ta några dagar av vanligt blogg bloggande.
 
Imorgon eller dagen efter hörs vi om ni vill och till alla som inte varit utomlands men känner att semestern hägrar säger jag bara...simma lugnt, snart händer det!
 
 
Laters...
Till top