Vårruset i bilder. Och så jag förstås...

Livet / Permalink / 0
Idag blir det många bilder för det orkas liksom inte med så mycket mer nu.
 
Jag är trött och lite ledsen för jag insåg idag där jag sprang runt vår Rocksjö att det skall mycket till för att jag ska komma runt ett helt Göteborgsvarv....
 
Men det finns som alltid positiviet att hämta av livet och ibland kommer den på det mest konstiga sätt.
Som tidigare idag när jag stod i startfållan lite sådär filosoferades om livet och kom på att nej just det, jag behöver ju faktiskt inte värma upp lika mycket som de andra, min kropp har ju skaffat sig ett eget sätt att göra det på nämligen genom att förära mig med fenomenet...vallningar...
Javisst och det kan ju inte bli bättre liksom, kroppen den värmer upp sig själv och jag behöver inte ens röra på mig hurra!!!
Lyllo mig liksom...
 
 
 
 
Ja det är allt lite coolt att komma sådär ett helt gäng med likadana tröjor.
Lite som "Pink Ladies" i Grease...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Folkfest när den är som bäst och att vädret inte var i min smak vad gäller löpning gjorde inget för det var perfekt för allt runt omkring.
 
När jag var klar gjorde jag som tjuren Ferdinand...satte mig ner under ett träd för att lukta på blommorna...
 
 
Vilken tur att det var över...tänkte hjärnan...
 
 
Men jag överlevde och nu är det bara att ladda om och hoppas att det känns bättre inför varvet där borta vid havet.
 
Dagens sista bild får bli på den i gänget som kom först i mål när hon tar sig en liten vinnarciggis...
 
 
Ja varför inte för det är ju som dom säger...Not until the fat lady sings...ni vet det där de säger i en film, att man röker ciggaren när kampen är över haha....
 
Imorgon är en dag till.
 
Laters...
Till top