Jag är nästan där...

Livet / Permalink / 0
Dagen D är imorgon a eller dagen S som i slut om vi skall vara helt korrekta...
 
Här sitter jag nu i min säng och käkar oliver och dricker alkoholfri cider. Allt är lugnt, jag har precis varit på jobbet och hämtat mina sista saker...
 
När jag tittar på den lilla högen av grejer slår det mig hur lite det är. Men visst, varför skulle jag ha väskvis med saker jag menar, det är ju bara ett jobb.
 
Jag har idag ändå försökt ta lite bilder. Det blev inte så många.Men jag tänker att jag lägger upp dom och låter bli att skriva metervis med text.
 
Ja, jag är skitslut, det har varit en lång märklig vecka!
 
Somliga av bilderna är på några av de personer jag jobbat med längst, men jag har också tagit lite på sånt som ändå betytt mycket. Speciellt en av sakerna, en dynamo maskin som jag övertog efter min husfru för 18 år sedan. Den är lite speciell och jag har vårdat den som ett litet husdjur.
 
Hade jag vågat hade jag tagit med den hem...!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sist idag kortet på den lista som sattes upp för ett tag sedan på jobbet.
Den var lite läskig och jag har gått förbi den typ hundra gånger och försökt att inte titta.
 
Jag menar, tänk om den hade varit tom...
 
 
Jag känner mig så tacksam!
Listan fylldes på med tiden och en gång läste jag lite snabbt men la ner det hela eftersom jag egentligen bara bryr mig om att den finns där.
 
Nu lägger jag av för idag.
Morgondagen kommer att bli sorglig.
Jag lämnar min familj och de jag växt upp med, det finns inget lätt med det.
 
Men jag är positiv, livet kommer att förändras och bli bra. Jag ser mig själv likt Lucky Luke som rider in i solnedgången.
 
Kram Alla
Kram Mig
 
Laters...
 
 
 
 
 
Till top