Chill är bra...

Livet / Permalink / 0
Haha..ja...det är så många namn som passerat genom åren och idag när jag sprang uppe i köket vid spegelsalen då såg jag plötsligt Djevad komma springande bland borden. Och lite senare när jag snittade lite blommor då kom även Gordana genom svängdörren från salen. Hur kunde jag glömma...
 
Mycket märkligt och ändå inte konstigt!
Kanske kommer någon att se mig kuta genom korridorerna när de nostalgiskt vandrar fram.
 
Idag är det fredag och jag fixar som bäst med min tjejgrupp och de saker som skall till inför morgondagens äventyr. Det går rätt bra men det är mycket pill, ett pill som jag gillar och som är så viktigt för att äventyret som blev ett med mycket chill i skall bli bäst. Chillet kommer sig av att jag de sista månaderna är överhettad i både hjärta och hjärna. Ja det behövs verkligen, men det betyder också att det nästa gång får bli ett äventyr med mer fart i.
 
Varför inte "Bungyjump unplugged" haha...
 
Fredagen på jobbet fick sig också en liten chill stund när det var dags att tacka av och säga adjö till TK som nu ger sig av på sina egna äventyr, i en annan del av världen.
 
Även om det var sorgligt i sig så är det ändå skönt när alla får sig en liten stund av lugn i den värld av fart som hotellet är...
 
 
 
 
 
 
Japp och den sista bilden visar hur en liten planta kan mana till fullkomlig och intesiv diskussion med mycken betänksamhet. Ämnet var hur man handskas med växten och hur man gör för att få den att leva länge.En relativt viktig fråga ändå.
Jag själv stod bredvid och funderade på hur länge den arma plantan skulle överleva hemma hos mig? Jag sätter en tia på att en månad, eller kanske två haha...
 
Nu är det dags att fortsätt med mitt pill.
Och när jag är klar med det...då skall leta outfits till kvällen imorgon.
 
Jag tar nåt svart...
 
Trevlig fortsatt fredag kväll allihopa.
Hälsningar Anna
 
Laters...
 
Till top