Men...vem är det som kör egentligen???

Livet / Permalink / 0
Tidigt imorse...
 
-Robban vem är det som styr nu då?
Jag ramlar ur sängen och får fatt i mobilen. Jag bläddrar bland nyheter i mina nyhetsappar Expressen och Aftonbladet. Det som framkommer är lika konstigt som otäckt för idag när alla svenskar vaknade, var det till en regering utan styre...typ...
 
Jaha, här trodde man att det hela skulle vara över och att man skulle vara lite klokare och kanske oavsett utgång vänja sig vid var det nu var för styre som väntade.
 
Men icke och jag säger bara...suck!
 
Men...
Dagen har varit bra. Jag har jobbat och gjort det bra.
Robban och Jonna har varit ute och övningkört lite och vad jag vet så går det också bra...
 
 
Eh...
 
Ja, jag tror inte att bilden visar verkligheten...väl?
 
Nej det hela går bra och Jonna som nu känner att det är dags att ta tag i saken, har varit ute och kört en hel del. Som mamma önskar jag naturligtvis lycka till och hoppas verkligen att hon inte väntar med körkort till hon är 40 haha...
 
 
För tillfället sitter jag i sängen och skriver lite Robban satte igång en film och till min glädje och förtvivlan blev det en gammal goding...
 
 
Ja, ni ser rätt och att det var längesdan jag såg den här filmen med lilla Gismo och tre enkla regler det kan ni hoppa upp och sätta er på. Speciellt då jag glömt att det här var en av den här killens första filmer.
Nämligen...min Corey...Feldman...
 
 
Japp var nog ändå lite kär i denna kille när jag var mindre :-)
Och så var han också min favorit "Goonie". Javisst och vipps så är nästan min Goonies cirkel sluten.
Med tanke på Thanos då haha...
 
Ja,jJag går på och på om mina filmer men det är för att jag nu försöker fösvinna lite i filmens värld där allting likt mitt eget liv, ter sig lite overkligt.
 
Imorgon är det tisdag och jag kör vardagsliv igen vi hörs kanske då...
 
Men...vem är det som styr Sverige nu då?
Ingen vet!
Förhoppningsvis inte en Mogwai.
Jag menar dom skulle aldrig klara av alla kamerablixtar och dom får inte dricka heller för den delen.
 
Den som lever får se och det är många.
 
Kram Alla
Kram Sverige
Kram Mogwai(du är så söt).
 
Laters...
 
Till top