När det liksom bara är...fredag...

Livet / Permalink / 0
Haha...
Jag är så lam ibland.
Jag menar...att i ett intro på en miljard bokstäver får jag ändå inte sagt det jag egentligen ville säga vilket är...
 
Min nuvarande arbetsplats är en riktigt bra en och det är sorgligt att lämna!
 
Men till nuet....
 
Ja det är ju fredag och jag som precis köpt filmen om "Han Solo" kommer att titta på den och ha en riktigt vanlig Svenne Banan fredagskväll med taco och allt.
 
Imorgon skall jag skriva om hur det var då när jag insåg att jag nått vägs ände och med det menar jag när jag insett att jag är färdig där jag är. Och hur viktigt det är att faktiskt vara färdig och inte ge sig av i vredesmod för att använda ett riktigt gammeldagsigt ord....
 
Men just nu...
 
 
 
 
 
 
Ja, jag chillar lite och det är nog en bra idé, eftersom jag tycker att jag hamnat lite på upprepningsvägen.
Vi sitter här i sofforna och följer Han Solo på hans första äventyr. Jag brukar inte gilla tillbakablickar men tycker nog ändå att den här är en rätt bra en med Star Wars mått mätt.
 
Vi hörs nästa gång och då skall jag bland annat berätta om när jag för ett halvår sedan var på väg till ett nytt ställe men valde att liksom bara vända om...
 
Måste sluta, Han håller på att dö...
 
Laters...
 
 
Till top