På spaning med Annalysen...

Livet / Permalink / 0
Måndag den 18/2 2019...
Kör en Bridget Jones idag...
 
Vikt: Ungefär en femtedel av en fullvuxen elefant
 
Längd: har nog krympt lite av allt sängliggande
 
Tillstånd: Beror på men jag känner mig typ sjuk och har sjukt ont i huvudet. I mitt sjuka huvud ser jag ut som Megan Fox om jag tittar riktigt länge på en bild av henne och jag tänker att jag är rätt med i matchen då jag ändå fått mycket gjort idag.
 
Sökta jobb: 1 som avdelningschef på ställe.
 
Träning: Gick ju upp.
 
Antal filmer: 0 men skall kolla på en nu.
 
Dagens analys: Tror Robban haft samma snus inne sen vi träffades. Hm...vore rätt äckligt men det kan vara sant för han har inte varit utan en snus sen jag först såg honom i allafall haha...
 
Tog ett kort och la på tre filter så ingen blir skadad!!!
 
Japp och jag tänker nu att detta kanske skall bli min nya melodi ett par veckor frammåt.
 
Och ja visst ja...
Jag är:
83,1% Centralamerikan(What...!!! jag är ju sydamerikan)
11,9% Nord och Västeropeisk varav 1,7% skandinav(det ni).
3,7% Sydeurope (Italiensk) Ciao alla!
1,3% Östeurope (liksom bara)
 
Tillsammans:
100% Anna
 
Ja, ja, jaaa....
 
Det var det.
Vi hörs kanske imorgon.
 
Laters...
 
Till top