When i wake up with my makeup...

Livet / Permalink / 0
Ja, nu tvättar jag alltid av mig sminket när jag skall gå och lägga mig oavsett vilket stadium jag är i...
 
Men idag när jag vaknade så kändes det som om jag hade allt smink kvar och kanske lite mer.
Det hela visade sig vara kudden som hade smetat sig fast lite extra då jag svettades som en liten gnu där jag låg och jag som tänkt att jag denna dag förvisso skulle ligga mest men ändå skriva ner lite årskrönika fick se mig själv besegrad av en trötthet som sträckte sig till klockan 16:00 på eftermiddagen ungefär...
 
 
Ja, vad hade världen varit utan alla dessa filter och idag tackar jag filtervärlden lite extra då jag hittade ett som raderade ut nästan all i mitt lilla nylle där jag nu ligger i soffan och försöker hitta tillbaka till mitt pigga jag igen.
 
Jag gör ett nytt försök imorgon då planen är att gå upp supertidigt och sätta mig vid mitt lilla skrivbord och analysera lite runt 2018 som det var och 2019 som det möjligtvis kanske kommer att bli.
 
Så...
Mot imorgon och iväg.....
 
Men vänta en bild eller tre och kanske fyra från gårdagen först, och jag säger bara...TACK så himla mycket för ännu en lyckad nyårsafton E och T....
 
 
 
 
 
 
Haha...ja...
Jag förstår varför jag är trött!
 
Vi hörs förhoppningsvis imorgon för lite mer riktigt liv utan bakis och skakis fasoner och annat tjaffs. Förutom lite krönika så är det kanske också behövligt att analysera färdigt det där med huruvida Gnuer svettas eller inte.
Vet att jag varit på den analysen förr men inte lyckats särksilt bra.
Haha...ja är så ovis...
 
Kram Alla och god fortsättning!
 
Laters...
 
 
Till top