Stress mot finess...

Livet / Permalink / 0
Att vara mellan jobb skulle ju kunna innebära att man bara söker jobb, söker jobb och sen söker jobb.
Jag som börjat min "mellan jobb" period med att hoppa in när det behövs på skola samt bekantat mig med Cirkle Center eller Tehuset som det fortfarande kallas, har ändå haft bråda dagar då jag också tar på mig små projekt här och där samt kämpar med det sista i förberedelserna för min tjejgrupp "Tjejer på Äventyr" Det är många järn i elden och lika stressigt som roligt och så här lät det i fredagsmorse...
 
-Robban...jag vet inte hur det gick till men, jag har inte tid med någonting och jag känner mig så stressad buhuäää...
 
 
Och så var det. Min fredag var uppdelad i många delar och efter frukost drog jag bort till Tehuset för att hjälpa till att riva ut och fixa nytt.
Detta projekt har jag lagt till mitt hjärta och här kände jag mig sådär behövd som jag gnällt på att mamma Gunnel alltid känt för mycket av. Men jag fattar nu och kommer att gå in mer på vad detta är när det beger sig.
 
Sen bar det av till stan där jag fixade lite åt mig själv inför kvällen då jag tagit på mig att arrangera en trevlig kväll för mina gamla medarbetare på hotellet. Det blev till slut en lyckad kväll med barrunda och överraskningar...
 
 
Glömde tyvärr att prova den där märkliga hot shoten.
Det hade varit spännande men kanske hade en hot shot med semmel smak legat mer i tiden haha...
 
Mellan allt detta så har hade jag en liten lista att beta av...
 
Fixa till min LinkedIn
Maila en bonde
Söka ett jobb
Fixa med A-kassa
Förbereda nästa lektion
Planera en studiecirkel
Planera nästa stora evenemang
Träna
m.m.
 
Men som sagt allt detta är för min framtida utveckling och nödvändigt för att gå vidare.
Ja, precis...allt!!!
Kära Anna...
Din stress är för din finess(förfining)
 
Vikt: Hjärnan är rätt tung idag så...
Längd: Går i högklackat så mycket jag kan just nu för att bli lite längre.
Tillstånd: Nöjd och glad men fortfarande lite rädd.
Film: Tänker titta på "Aquaman" en gång till...för att jag kan.
 
Analys: Det är svårt att inte ha det där man hade. Men det är ännu svårare att se vad man har och omvandla det till att man inte behöver mer. Det är svårt att se att man är bortskämd...
 
 
Mycket bra analys idag och med den drar jag vidare mot nya och gamla mål.
 
Laters...
Till top