Ett riktigt spaavbrott...

Livet / Permalink / 0
Javisst, det är spa helg med tjejgänget.
Vi är i Halmstad och gör staden lite trevligare med våra härliga skratt och trevliga nunor.
Anledningen?
Att alla fyller eller har fyllt 45 år och att vi fortfarande ser likadana ut(nästan) som vi gjorde då 1993 när vi tog studenten. Samt att vi alla är lika pigga som vi var då på den tiden när vi inte...vänta på det...hade ont i ryggen, lederna, nacken, höfterna. OCH...när vi såg bra och hörde allt som sas utan att säga...va???
 
 
Javisst och att göra stan osäker är ju ett uttyck som man använder och som vi nu kan konstatera att vi, som dom mogna, snygga, fräscha unga själar vi är, inte kommer att behöva använda längre...
 
 
Så är det ju.
 
Jag förfinar inget och har jättetrevligt i mina fina vänner sällskap. Jag och ryggen som så trevligt samarbetar då och då när den känner för det.
Här följer två kort på när den liksom bara sket i att jag var iväg för att ha en skön och trevlig helg...
 
 
 
Men det där är ju kattskit och jag har känt mig avslappnad och fri oavsett. Jag har dessutom fått en ny härlig vän som heter " Voltarensmörj på tub" japp, som en härlig ny bästis liksom...
Mina andra vänner och jag har gjort allt det vi ska med spa, stadshäng och allt...
 
 
 
 
 
 
 
 
Japp det var nog allt för idag, jag lämnar här och gör mig iordning för middag.
Vikt och annat oviktigt tar vi imorgon.
Analyser kring allt medföljer naturligtvis, de har blivit några stycken haha...
 
Vi hörs imorgon om jag orkar.
Världen ler och jag me!
 
Laters...
Till top