About blank...

Livet / Permalink / 0
What about blank...
 
Ja vad är det egentligen som händer när det är tomt...?
Idag när jag stod vid cykeln utanför Circular Centre och rotade runt i väskan efter hörlurarna som fulla med musik nu skulle föra mig hem efter ännu en dag av liv, rörelse och hjärta inser jag plötsligt att oj...det är tomt...
 
 
För en liten stund i livet var det faktiskt tomt i huvudet. Intrycks inhalatorn och intelligensen fanns ju där förstås men i övrigt så var det tyst i både stor och lillhjärna. När jag senare satt på cykeln tänkte jag att ja...det är ju inte så dumt men ganska så urbota tråkigt och efter en stund var jag tillbaka i min värld där jag nu analyserade hur livet skulle vara om det typ...var tomt jämt?
 
I övrigt har det ändå haglat analyser...
Det faktum att jag idag satte på mig en kavaj då jag visste att jag skulle hålla ett anförande gällande arbetslivets viktiga göra och inte göra, påvisade ju bara att jag utan att tänka på det satte på mig en rustning innan jag gick ut i krig.
 
Min kropp har också fått sig några funderare. Jag känner efter lite väl mycket nu för tiden och idag hade jag ont i både armbågar, knän och nacke samtidigt vilket väckte tankar runt bodybuilning och huruvida jag palla att ha på mig tanga trosor i min muskulösa kropp när det beger sig.
Lillhjärnan flabbade gott åt storhjärnans idioti och sen var det färdigt med sådana tankar och jag bestämde mig för att jaga reda på de piller jag fått av min barnmorska som skall hjälpa kroppen igenom klimakteriet istället.
 
Japp, embrace your tantiness liksom...
 
Vikt: Låt mig säga så här... Ikväll...känner jag mig inte lätt...!
Längd: Byter nog efternamn till "Baggins" ändå...
Tillstånd: Funderade på att fälla en 25 årig blond trådsmal tjej som sprang bakom mig idag när jag var ute och cyklade. Japp med magtröja och allt, dessutom med den perfekta hästsvansen svajande åt höger och vänster och sen höger igen så, idag...inte klok!
Träning: Cyklade jättefort när jag insåg ovanstående.
Film: Ingen idag, men igår såg jag "Lejonkvinnan" på tv och den var helt okej.
 
I övrigt var jag igår iväg och liksom bara umgicks lite med folk som gillar att umgås...
 
 
Det är rätt så himla skönt när man får sin egen normalhet svart på vitt haha....
 
Slut för idag, tack för idag vi ses när vi ses, ha det så bra.
 
Laters...
Till top