En uppdatering

Livet / Permalink / 0
Ja, det är allt på tiden för jag känner att det nu får vara lite nog med oron inför livet som kommer.  Jag menar...jag bestämde mig ju faktiskt för det här och analysen efter de senaste inläggen får bli...suck it up Anna och kör på för du är allt rätt så himla bäst...
 
 
Ja där står jag och blickar ut över Stockholms skärgård, jag har precis slutat på hotellet och nu väntar nya äventyr. Först var jag på Qulturum ett ställe jag ibland saknar för att de liksom tog mig i sin famn och sa att jag var riktigt bra. Att jag sen var tvungen att lämna är för många ett mysterium och jag har vacklat lite i hur det var och hur det blev, men det spelar ingen roll för det som hände sen har varit en riktig ordentlig resa. En resa där jag stått och blickat ut över horisonten många gånger och tänkt...Anna...vad mycket du lär dig nu och vad många människor du möter. Du får så många nya erfarenheter som du kommer att kunna använda i allt du tar dig för hädanefter och när du är färdig...då gör du om din tatuering på armen...
 
 
Ja så är det bestämt. Men vad jag vill säga till mig själv är att oavsett så är det här en tid i livet som jag antagligen aldrig kommer att ångra. Och det är viktigt att påminna sig själv ibland för det är lätt att gå vilse när man inte längre vandrar i det normala träsket.
 
Jag tänker att jag inte behöver vara orolig längre för att slänga sig in i det onormala är egentligen en baggis för en sån som mig. Jag som efter ett helt liv av självanalyser alltid vet exakt vem jag är och ibland tvivlar jag och konstigt vore ju annars man är ju inte mer än människa liksom.
Men jag har ju också en förmåga att känna att jag nästan kan allt i hela världen. Ja ibland kan jag känna att jag blir lite för överlägsen i tankar om mig själv och det är ju lika bra som dåligt men min största styrka är nog att jag faktiskt på riktigt inte är ett skit rädd för att var det där som många är så rädda för...
Ja, för att vara och känna sig lite onormal, så har det alltid varit i det lilla liv som är mitt....
 
 
Japp Anna, det där vet du ju sen gammalt så sluta tvivla, kriga vidare och när det blåser upp till storm, spänn upp paraplyet så du får dig en ordentlig djävla resa haha...
 
Världen då...
Jodå, det har varit en härlig varm sommardag och jag har njutit av den på mitt sätt genom att jag efter en hel dag inomhus i skolan satte mig på cykeln "Tigerlilja" ,ringde personer jag gillar att prata med och cyklade tills jag fick rövsvett.
Det är sant!  Det syntes genom byxorna när jag klev av och som tur är så skämdes jag inte alls utan konstaterade att lite svett visar bara att man är engagerad i det man gör.
 
Och en nulägesanalys...
Vikt; Idag lätt som en mellanstor struts.
Längd: Drog en lättnadens suck när jag hittade kaffekoppar på bänken inne på Idas restaurang eftersom jag inte hade nått dem om de stått på hyllan över kylbänken.
Tillstånd: Bra med tanke på att jag både haft ont i halsen och feberkänslor de sista tre dagarna.
Film: Tittade på Spanska Skam igår och blev nöjd över att det är helt legalt då jag lär mig mitt modersmål ju mer jag tittar.
Träning: Cyklade på i nästan 2 timmar med rövsvett och allt...
 
Haha...ja, det gäller allt att påminna sig själv om att den enda som kan påverka ens liv är en själv och det är ju tur för inget av det jag gjort hade ju varit ett skit kul om det till exempel var Robban som sa...Anna, jag tycker att ditt liv står lite stilla just och du har ju inte utvecklats ett skit sen vi träffades så...off you go liksom...
 
Haha...näe...det hade varit riktigt onormalt och även om jag gillar onormalt så har jag faktistkt gränser, det har jag faktiskt.
 
Laters...
Till top